اجتماعی

اکران دیوارنگاری و کوچه‌رنگی در معابر شاخص منطقه ۱۸ تهران

هجدهمین شهردار تهران از تداوم برنامه ها و نوآوری ها در مناطق به منظور نرم شدن روحیه مردم و حفظ سنت و آداب و رسوم ایرانی همزمان با دهه 1400 خبر داده است.

به گزارش سلام آنلاین طبق بیانیه ای در سایت شهر ، سید محمد فیاض تأیید کرد که مدیریت شهری به عنوان متولی اداره امور شهری ، انتظار دارد و برنامه های مختلفی را برای استقبال از نوروز ، به مناسبت نوروز و بهار طبیعی ، اجرا می کند. در راستای جشنواره بزرگ Saabania ، خیابان ها و مکان های عمومی با چراغ و تاسیسات آهن و الیاف تزئین شده و عناصر ناپاک دوباره ساخته و رنگ آمیزی شدند.

وی افزود: ایجاد طیف گسترده ای از تخم های فیبر نوری ، پخش سفره هفت سین نوروز در ورودی ها و خروجی ها و میدان اصلی به همراه نمایش آگهی های تبلیغاتی مناسب ، بخشی دیگر از اقدامات استقبال از نوروز 1400 بود. .

این مقام مسئول همچنین پخش فرش در خیابانها و رگهای خونی ، ارتباط و کاشت هزاران نهال به مناسبت روز جنگلداری و منابع طبیعی را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

فیا در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری منطقه به مناسبت نوروز 1400 پرداخت و یادآور شد: جنبش پیاده رویهای خیابانی به عنوان نماد سال. جدید حاجی فیروز ، عروسکهای غول پیکر ، سه چرخه های سیار نوروزی نوروزگاه ، تخم مرغ ، ایرانیان ، عروسک های شینسلاماتی و بومی با مشارکت هفت منطقه از این فعالیت ها هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا