حوادث

انهدام باند جعل هویت برای دریافت IELTS در یک آموزشگاه زبان

معاون کمیساری پلیس پلیس پنوم پن از انهدام باند دریافت کننده گواهینامه های جعلی آیلتس برای متقاضیان مدارس زبان خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از سردار حمید هداوند: “مدتی بعد از انتشار خبر فعالیت باند مبنی بر بخشش اسناد هویتی تحت حمایت آموزشگاه زبان در حوالی پارک ساعی ، خبر رسید. “در دستور کار پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران قرار دهید.” در طی تحقیقات اولیه مشخص شد که بیشتر دانش آموزان این مدرسه کسانی هستند که مایل به شرکت در آزمون انگلیسی (ISS) و قبولی در آزمون هستند ، اما به دلیل دانش کم زبان ، احتمال محل عبور آنها بسیار کم است.

وی گفت: “تحقیقات بیشتر توسط آژانس نشان داد كه اعضای باند مدرسه زبان را افتتاح كرده و قول داده اند كه در امتحانی كه هویت مشتری را تأیید می كند و افراد را به این حرفه معرفی می كند ، امتحان دهند.” زبان به سایت آزمون در عوض و در عوض ”از متقاضی دریافت می شود.

هادوان گفت که دستور دادگاه برای دستگیری این افراد صادر شده است ، افزود که “در 16 سپتامبر ، آژانس سرانجام پنج عضو باند را در یک عملیات دستگیر کرد و “آنها را به مقر پلیس بفرستید و در آنجا مورد بازجویی و اتهام جرایم قرار بگیرند.” آنها اعتراف کردند.

معاون کمیساری پلیس پنوم پن با بیان اینکه افراد دستگیر شده برای ادامه تحقیقات در مورد جرم به دادسرا اعزام شده اند ، افزود: با توجه به اینکه پلیس به عفو بیشتر مشکوک است تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. با این باند همکاری می کند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا