علمی و پزشکی

آموزش فیبروز ابرو در تهران در بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]میکروبلیدینگ فیبروز (توسط آکادمی لی لی فاطمه حبشی) یک روش آرایش دائمی برای کشیدن ابروها است که در آن رنگ آمیزی رنگدانه با تیغه های میکرو انجام می شود ، که ظاهر طبیعی موها را با طول و تراکم های مختلف شبیه سازی می کند. در این روش از دستگاه های خال کوبی استفاده نمی کنیم. موها با تیغه های مخصوص پوست کم عمق کشیده می شوند. با توجه به این روش خاص ، نگاه طبیعی ابروها به راحتی حاصل می شود. شکل کامل ابرو پر از رنگدانه (اثر قلم نمدی) نیست ، موها در جهت رشد طبیعی آنها کشیده می شوند.

با این تکنیک ما نمی خواهیم به تأثیر آرایش عصرانه ، بلکه به اصلاح تصحیح نواقص و تقویت ظاهر طبیعی بپردازیم.

جالب است که بدانید افرادی که از این تکنیک طبیعی استفاده می‌کنند در روز اول خیلی خرسند، خوشحال و هیجان زده هستند که دارای ابروهای زیبایی شده‌اند اما در روزهای آتی مقداری اثر آن کمرنگ شده و فرد احساس می‌کند رنگ ابروهای خود را بتدریج از دست می‌دهد اما جالب تر اینکه ابروها در حال گرفتن رنگ و جلوه طبیعی به خود هستند و اینکار حتی پس از ترمیم فیکس شده و تا مدت طولانی شکل طبیعی خود را حفظ می‌نماید و باز هم آن شخص خوشحالی روز اول خود را احساس می‌نماید. بنابراین فیبروز ابرو بسیار در روحیه افراد تاثیر مثبت دارد. آیا قصد دارید این تکنیک را یاد بگیرید؟ کافیست به لینک دوره آموزش فیبروز ابرو در تهران مراجعه نمائید.

رنگدانه هایی که استفاده می شوند دارای منشاء معدنی و بدون فلزات سنگین هستند. آنها با رنگدانه های پوستی ترکیب می شوند و ظاهری طبیعی دارند.

ما این کار را به همه افرادی که می خواهند ابروهای خود را به بهترین شکل ممکن و طبیعی ترمیم کنند ، توصیه می کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا