اجتماعی

امید به خلق صحنه‌های حماسه و شکوه مردم در انتخابات1400

رحمانی فضلی پیام تبریکی را به رهبر ارشد ، رئیس جمهوری اسلامی ، که خدمتگزار همه مردم ، به ویژه بزرگان ایران و جهان فارسی زبان است ، تبریک گفت.

به گزارش سلام آنلاین ، متن پیام رحمانی فضلی وزیر کشور به شرح زیر است:

به نام خدا

بهار طبیعت نوید تغییر و طراوت در زندگی بشر را می دهد و افرادی که در مسیر تکامل و تعالی هستند همیشه تغییرات و تازگی ها را به عنوان برکاتی آشکار در امور دنیوی و دنیوی از یک خالق واحد در نظر گرفته اند. استحاله وقتی منشأ رشد و تکامل باشد که با هدفی والا در مسیر تقرب به خدا همراه باشد. نوروز فرصتی است برای مردم تا در مورد فرصت هایی که در یک سال گذشته از دست داده اند و اینکه برای سال آینده چه فرصت هایی در نظر گرفته شده اند فکر کنند.

سال گذشته ، جهان علاوه بر تحمل بسیاری از سختی ها و سختی ها ، و نشستن و عزاداری برای عزیزانمان ، یک بحران فاجعه بار ناگهانی ویروس کرونا و هموطنان عزیزمان را تجربه کرد ، آنها در کمال ناباوری بودند ، اما این هیولای شگفت انگیز را با حوصله مدیریت کردند با همراهی تحریم های وحشیانه رژیم غیرانسانی ایالات متحده و تهدید گسترده مزدوران در منطقه ، موجبات تشدید و ایجاد شرایط ثبات و آرامش در منطقه ناامنی منطقه را فراهم آورده اند. اگرچه تحریم ها و اپیدمی های کوید شانزده فرصت ممتاز را از ایران گرفت ، اما مبارزه آنها علیه اضافه بار سیستم هژمونیک و مبارزه با بیماری های قلبی عروقی زمینه را برای تحول بزرگ در منافع ملی و منافع عمومی میهن اسلامی فراهم کرد. البته زبان خادمان ملت نمی توانست تحمل انقلاب و بینش متمدن مردم ایران در برابر تجاوز و تجاوز دشمن را ستایش و تحسین کند ، اما خدا بخشنده است. رحمت مطابق وعده ” به دلیل نفس پاک ایران بزرگ ، افتخار و عزت دادن به مردم ایران در این منطقه آشفته کاملاً محترم است.

در مسیر خدمت وفادارانه و فعال به کشورهای معتبر اسلامی ایران ، خانواده های پرتلاش وزارت کشور از جمله کارمندان و سازمانها ، فرمانداران ، شهرداران ، شهرداران ، دهیاران و نمایندگان و روسای ادارات اداری افتخار می کنند. بسیاری از آنها ، به ویژه در تأمین منابع مالی لازم و افتخار برای توسعه و شکوفایی ، و همچنین مبارزه با کرونا ، آنها توانستند رکوردی بزرگ در تاریخ این سرزمین ثبت کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

در سال جدید ما با انتخابات عمومی رئیس جمهور و شورای اسلامی روبرو هستیم و در برخی زمینه ها خبرگان شورای اسلامی و رهبری ، تولید ملی و رفع موانع برای دستیابی به توسعه همه جانبه و متعادل.
فرارسیدن سال نو را به همه رهبران عالی رتبه ، روسای جمهور افتخاری جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم و به ویژه ملت ایران و فارسی زبانان جهان تبریک می گویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا