اجتماعی

امروز، آخرین مهلت ثبت نام بازنشستگان و زنان سرپرست خانوار در طرح اقدام ملی مسکن

به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون و رفاه اجتماعی ، دوره ثبت نام در برنامه اقدام ملی مسکن جدید شهری در فاز جدید برای 19 استان که از 6 ژانویه آغاز شده است ، امروز ، پنجشنبه (16 ژانویه) تا نیمه شب در دسترس است. ادامه هید.

به گزارش سلام آنلاین. با درک اهمیت مسکن در بهبود کیفیت زندگی و بهبود شاخص های فرهنگی اجتماعی ، فرصتی عالی برای جوامع کارگر و مولد ، به ویژه کارگران و بازنشستگان ، تحت نظارت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری است که در برنامه اقدام ملی مسکن شرکت کنید. و میزبان شوید.

وزارت بهداشت در دسامبر 2009 یک تفاهم نامه (تفاهم نامه) در مورد جزئیات ثبت نام در برنامه اقدام ملی مسکن برای گروه های هدف ، از جمله کارگران بازنشسته ، بازنشستگان و زنان خانه دار امضا کرد. با همکاری وزارت برای ساخت مسکن مشترک برای جوامع هدف. جاده ها آسفالت شده و کار در زیر بخش تفاهم نامه در حال انجام است که در آن 200000 خانه احداث شده است. ثبت نام جدید از 7 ژانویه آغاز می شود. در 183 شهر ثبت نامی انجام نشده است زیرا زمین آماده نیست. در برخی از شهرها ظرفیت جدیدی از جمله 770 شهر ثبت شده قبلی ایجاد شده است و فرصت های ثبت نام جدید تا 16 ژانویه باز است.

به گفته وی ، یکی از شرایط مشمولان این طرح این است که مردم باید بی خانمان باشند. متاهل یا سرپرست خانوار. زنان خوداشتغال بیش از 35 سال سن دارند و شرط دیگر این است که آنها حداقل پنج سال در شهر پیشنهادی زندگی کرده باشند.

معاون وزیر وزارت فرهنگ و رفاه گفت: در ارائه تسهیلات به همه گروه ها وام داده می شود و وزارت راه با مساعدت بانک مسکن تلاش های زیادی انجام می دهد و وزارت رفاه برای کمک به این گروه تسهیلات کمک ویژه ارائه می دهد. اهداف در رابطه با کل جامعه ، وزارت راه ، از جمله توماس ، 100 میلیون نفر ، که به طور رسمی با نرخ سود نهایی 18٪ و 10 سال اعلام می شود. وزارت راه از نزدیک این رقم را زیر نظر دارد و ممکن است این رقم افزایش یابد یا نرخ بهره کاهش یابد. وزارت بهداشت با تمرکز بر بانک توسعه تعاون ، 7 هزار و 500 میلیارد دلار وام فراهم کرده است تا تعاونی های در حال ساخت و کارگران بتوانند از این تجهیزات استفاده کنند.

صادقی فر با اشاره به اینکه مقدار اولیه بسته به مساحت خانه متفاوت است ، خاطرنشان کرد: پیش پرداخت 40 میلیون تن است و برای پرداخت 100 متر واحد 40 میلیون تن باید انجام شود و توماس 100 میلیون جایی دارد که این مقدار باشد. . ممکن است در بعضی مناطق متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه فاصله پرداخت پنج فاز 40 میلیون است ، اظهار داشت: اگر روند ساخت حداکثر سه سال به طول انجامد ، باید هر شش ماه یکبار طبیعی باشد ، اما اگر سرعت در برخی مناطق سریعتر باشد ، زمان کمتر خواهد بود. ما سعی می کنیم در مرحله دوم و سوم از گروه هدف خود پشتیبانی کنیم.

به گفته صادقی فر ، حمایت و تسهیلات وزارت رفاه این است که صندوق بازنشستگی کشوری مکانی را برای بازنشستگان فراهم کند. در ابتدا 15000 و 5 بازنشسته کشور در خط اعتباری ویژه ثبت نام کردند. برای بازنشستگان فولاد ، بهترین تجهیزات با نرخ مناسب ارائه می شود تا اعلام شود.

وی افزود: “مکان های خوبی در اختیار کارمندان وزارت رفاه قرار گرفته و بسیار مفید خواهد بود.” برای بازنشستگان تأمین اجتماعی ، پروژه اومدیم با همکاری بانک رفاه و تأمین اجتماعی مراحل پایانی خود را طی می کند و آخر هفته اعلام خواهد شد. برای کارگران ، مکانهای خوب در مرحله دوم و سوم پرداخت با همکاری بانک رفاه در نظر گرفته خواهد شد که جزئیات آن هفته آینده اعلام می شود. تجهیزات پرداخت بیش از 50٪ از کل هزینه ساخت را پوشش می دهد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت https://tem.mrud.ir برای زمان باقیمانده ثبت نام کنند.

شرایط ثبت نام متقاضیان در برنامه اقدام ملی مسکن

به گزارش سلام آنلاین ، شرایط ثبت نام متقاضیان در برنامه اقدام ملی مسکن به شرح زیر است:

1. متقاضی و افراد وابسته وی فاقد زمین مسکونی یا ساختمان آپارتمان (از 01/01/2005 به بعد) و از 22/11/1357 از هرگونه تجهیزات سازمانهای غیردولتی عمومی مرتبط هستند و مسکن ، از جمله زمین ، خانه و یا استفاده نکردن از فضای یارانه ای برای خرید یا ساخت ساختمانهای مسکونی. به عبارت دیگر ، سبز بودن فرم “C” در بررسی سیستم مربوطه (موضوع ماده 1 مقررات اجرایی قانون ترتیب تهیه و عرضه مسکن).

2- متقاضی ازدواج یا سرپرست خانوار

3-زنان خوداشتغال ، به شرط داشتن حداقل 35 سال سن

افراد زیر نیز ممکن است در بین متقاضیان واجد شرایط ازدواج بدون شرایط و بدون قانونی به عنوان سرپرست خانوار باشند:

– چهره های علمی با راهنمایی صندوق نخبگان کشور

معلولیت جسمی حرکتی است که حداقل 20 سال از عمر آن می گذرد و با راهنمایی سازمان بهزیستی کشور انجام می شود

نامزدهایی که با برنامه اقدام ملی مسکن ازدواج کرده اند می توانند با قبول شرایط تحویل برنامه اقدام ملی مسکن به همسرانشان ، گواهی تعهد از همسران خود را درخواست کنند. فرم اطلاعات فرم C از طرف همسران خود ، سایر موارد قانونی را پر می كنند ، از مزایا و برنامه های برنامه اقدام ملی مسكن بهره مند می شوند.

– در 5 سال گذشته حداقل 5 سال در شهر زندگی کرده باشید

سابقه اقامت مهاجران از شهرها ، شهرها به شهرهای دیگر کشور برای کارمندان دولت که طبق تصمیم مقامات مربوطه (به جز استان تهران) منتقل می شوند ، به یک سال کاهش می یابد. ملاک نخواهد بود).

در شهر جدید حداقل 5 سال اقامت باید در شهر جدید یا مادر مادر یا شهر دیگری باشد که به دلیل کمبود زمین پروژه نمی توانست اجرا شود ، دولت و متقاضی به سایر شهرهای همسایه ارجاع شدند. از جمله شهر جدید. .

از ابتدای سال 2005 تاکنون مکانی برای ساخت یا خرید خانه از سیستم بانکی دریافت نکرده است

داوطلبان واجد شرایط تایید شده در سیستم برای استفاده از واحد برنامه اقدام ملی باید شرایط زیر را داشته باشند:

– عدم منع قانونی خدمات بانکی (مانند چک های برگشتی ، چک های معوقه و غیره)

توانایی تأمین مالی ساخت خانه های بیش از تعداد بانک بر اساس هزینه های انجام شده در مراحل ساخت.

امکان واریز حداقل 400 میلیون ریال در مرحله اول برای متقاضی براساس اعلامیه گیرنده واجد شرایط است

امکان ساخت اقساط بانکی ماهیانه تجهیزات دریافتی با نرخ سود مورد تأیید شورای پول و اعتبار (در حال حاضر 18٪) نیز یکی از این شرایط است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا