اجتماعی

اقدامات سازمان بهزیستی در زمینه شهریه دانشجویی در سال ۹۹

رئیس مرکز اطلاعات ، ارتباطات و تغییرات اداری سازمان بهزیستی کشور به تشریح کار سازمان بهزیستی در زمینه آموزش دانش آموزان در سال 1999 پرداخت.

به گزارش سلام آنلاین ، مجید رضازاده در خصوص عملکرد سازمان بهزیستی در زمینه آموزش دانش آموزان در سال 1378 گفت: یکی از دستاوردهای سازمان بهزیستی در سال 1999 ساماندهی کار دانش آموزان تحت پوشش این سازمان است. افراد دارای معلولیت یا به دلایل دیگر تحت پوشش سازمانهای بهزیستی قرار دارند ، از جمله کودکان تحت سرپرستی سازمان یا زنان سرپرست خانوار و کودکان معلول که دانشجو هستند ، امور دانشجویی سازمان یافته است.

وی افزود: “یكی از بهترین راهها برای توانمندسازی افراد و خارج كردن آنها از چرخه معلولیت و رساندن آنها به سطح دسترسی و توانمندسازی ، افزایش سواد عزیزانشان است.” و مشاغل ، بنابراین مسئله بسیار مهم است. ”سالهاست که توسط سازمانهای بهزیستی مورد خطاب قرار می گیرد.

رضازاده گفت: “در طول سال گذشته ، موضوع به درستی سازماندهی شده است.” به این ترتیب می توانیم از طریق جلسات مختلفی که با دانشگاه آزاد داریم بدهی را بازپرداخت کنیم و قسمت قابل توجهی از مشکل حل می شود.

وی افزود: “اما برای داشتن حقوق مناسب و مدیریت كار دانشجویان ما ، باید یك سیستم داشته باشیم و بتوانیم كار دانشجویان خود را با دقت ، كیفیت و سرعت بیشتری انجام دهیم ، بنابراین سیستم دانشجویی ایجاد شد؛ همکاران در بخش فناوری این کار را به گونه ای انجام دادند که هر دانشجو مجبور شد وارد سیستم شود و اطلاعات خود را وارد کند. ما همچنین این اطلاعات را با پایگاه داده های مختلفی که تأیید می کنیم ، تأیید می کنیم ، با پایگاه های اطلاعاتی مختلف ، چه در داخل و چه در خارج از نهاد و جمعیت ، آنها در دسته های مختلف دسته بندی می شوند.

به گفته مدیر مرکز فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری سازمان رفاه مردم ، ما وظیفه قانونی ارائه آموزش عالی رایگان (افراد دارای معلولیت متوسط ​​و شدید و حداقل 7 نفر) را داریم. البته کودکان تحت کنترل سازمان یک اولویت پرداخت یک بار هستند و بقیه افراد هم اولویت ما هستند و هم باید براساس بودجه ای که باید برای این مبالغ هزینه کنیم تصمیم بگیریم. مردم.

رضازاده با بیان اینکه با راه اندازی سامانه و ثبت دقیق تر آمار ، گفت: “با نگاهی به بودجه ای که در اختیار داریم و از طریق این آمار اضافی علاوه بر پرداخت اولویت صد درصد پرداخت 100٪ هزینه ثبت نام آنها و اسناد. موارد استثنا مقادیر غیرمعمول است و مقدار آن زیاد است و در آنجا یک اولویت صد درصد پرداخت می شود و دو اولویت بر اساس درجه تقسیم می شوند. ما برای دانشجویان دکتری 10 میلیون پوند ، برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد تا 7 میلیون پوند و برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 5 میلیون پوند پرداخت می کنیم ، بنابراین می توانیم وضعیت دانشجویی را سازمان دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا