استان ها

آغاز اردوهای تابستانی گروه جهادی بسیج دانشجویی در گیلان

سلام آنلاین / گیلان برنامه های برگزاری اردوی تابستانی برای 1500 جهادگر جنبش دانشجویی کشور امروز در آملش همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

محمدحسین کفعمی ، رئیس جنبش دانشجویی کشور در خارج از اردوگاه تابستانی جهادی جنبش دانشجویی در روستای لودو در املش ، گفت که تاکنون 2500 جهادگر آمادگی خود را اعلام کرده اند. به مناطق نیازمند خدمات رایگان ارائه دهید.

وی افزود که از این تعداد ، 1500 گروه برنامه هایی را برای اجرای برنامه های خود در قالب توسعه روستایی ارائه دادند. ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی فرهنگی به روستاییان از امروز آغاز شد.

رئیس جنبش دانشجویی محلی گفت: به هر گروه دانشجویی از یک هفته تا 10 روز خدمات رایگان ارائه می شود تا پروژه پیشنهادی خود را در قالب اردوی تابستانی برای گروه جهادی دانشجویی انجام دهند. تیم جدید ، سپس تیم قبلی را جایگزین کنید

كافامي اظهار داشت كه برآورد شده است كه تا پايان اكتبر سال جاري ، 4500 پروژه در زمينه هاي مختلف توسعه بهداشت ، آموزش و مساعدت فرهنگي در روستاهاي نيازمند اجرا شود.

محسن نیازمند ، مسئول بسیج دانش آموزان گیلان ، همچنین خاطرنشان کرد: از مجموع 1500 گروه جهادی ، 97 نفر وابسته به گیلان بودند و امسال مطابق با شرایط برنامه کمک آموزشی و برنامه مشاوره بهداشت ، از جمله پروژه های اولویت دار اردوی جهادی گیلان.

به گزارش سلام آنلاین ، این پروژه با حضور 80 نفر از رهبران اردوهای جهادی دانش آموزان در استان های مختلف در روستای لودو در املش آغاز شد.

تا پایان ماه اکتبر امسال ، پنج تا 10 اردوگاه جهادی در مناطق روستایی دورافتاده و فقیر مستقر می شوند و خدمات بهداشتی ، آموزشی ، فنی و حرفه ای غیرنظامی را ارائه می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا