اجتماعی

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۱۵ میلیون/ اعلام نتایج مشمولان وام، انتهای تیرماه

اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری نتایج وام گیرندگان مورد نیاز مستمری بازنشستگی کشوری تا پایان تیرماه را اعلام کرد و گفت: تعداد وام های مورد نیاز در سال 1401 از 12 به 15 میلیون نفر افزایش یافت. توماس و به 300000 نفر خواهد داد.

محمود مرتضایی فرد در گفت وگو با سلام آنلاین. وی در خصوص اعلام نتایج ثبت نام «وام ضروری» مستمری بگیران کشوری در سال 1401 گفت: ثبت نام اینترنتی 1401 وام ضروری بازنشستگان و شاغلان صندوق انجام شد تا اردیبهشت ماه سال جاری.

وی افزود: بررسی سوابق متقاضیان شامل مجموع وام های بهره مند از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بررسی و اولویت بندی و بر اساس میزان اعتبار تقسیم بر معامله انجام شد. بانک. نتایج نهایی رده بندی وام ها اواخر ماه جاری اعلام می شود و اولین دور وام ها در مرداد ماه به گروه اول واریز می شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری کارمزد این وام را 4 درصد عنوان کرد. 300 هزار نفر مشمول این وام ضروری هستند که هشت بار آن را دریافت کرده اند.

آقای مرتضی‌فرد افزود: بر اساس توافق صورت گرفته با بانک، عملیات اعتباری و محدودیت‌های پرداختی به بازنشستگان و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری افزایش یافته و میزان وام‌ها در سال جاری به 12 تا 15 میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استان افزود: 24 هزار نفر باقی مانده که برای دوره قبلی وام ثبت نام کرده بودند، مشمول دریافت 15 میلیون تومان شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا