اجتماعی

افتتاح ۱۱ ایستگاه جدید مترو در سال جاری

رئیس اجرایی مترو تهران اعلام کرد: اگر منابع مالی امسال مشخص شود ، شاهد افتتاح 11 ایستگاه جدید مترو خواهیم بود.

علی امام در مصاحبه با سلام آنلاین در رابطه با برنامه مترو تهران در سال 1999 اظهار داشت: 910 میلیارد تن باقی مانده از ارزش اوراق مشارکت مشترک فروخته شده به بانک i-HK با وجود تأخیرها ، باقی مانده است. ماهها بود که پول هنوز به شرکت مترو پرداخت نشده بود.

وی افزود: “در این روزها ، هنگامی که تهران در تلاش اقتصادی است ، تزریق ارزش اوراق بهادار خود می تواند از توسعه مترو در تهران فاصله زیادی ببرد.”

امام با اشاره به مشکلات مالی تهران ، گفت: علاوه بر بودجه مصوب برای مترو ، ما در تلاش هستیم تا یک هزار میلیارد میلیارد VND مشارکت را که شورای شهر برای مترو تصویب کرده است ، تأمین کنیم. سال گذشته ، اگر این نتیجه بود ، می توانستیم دستگاه های مترو را توسعه داده و شتاب دهیم.

مدیر اجرایی مترو تهران گفت: با وجود مشکلات مالی ، ما سعی داریم اواخر امسال خط هفت کیلومتری ایستگاه شش خطی ، شش خطه بین ایستگاه های تاری و ترابرادی را راه اندازی کنیم. وی گفت: “در خط ششم و هفتم مترو ابزار لازم است نصب شود.” همچنین قصد داریم طبق برنامه هایی که در جنوب خط 6 ساخته شده است ایستگاه امیریکاب و ورودی پمپ بنزین دوم را افتتاح کنیم.

امام گفت: “امسال نیز شاهد افتتاح محلاتی ، گافگو گوفتگو ، برج میلاد و میدان قیام در خط 7 مترو خواهیم بود.”

وی گفت: ساخت و ساخت ایستگاه اقدیسه در خط سوم مترو هنوز امسال در دست بررسی است. وی افزود: ساخت ایستگاه اکاکارتا و ترمینال ترمینال کوالالامپور ترمینال دوم نیز امسال در برنامه مترو انجام شده است.

مدیرعامل متروی تهران با بیان اینکه بودجه مترو سال 1999 2.800 میلیارد دلار است ، اظهار داشت: اگر 910 میلیارد اوراق بهادار سهام از Ihuhu فروخته می شد می توانستیم عنوان را بفروشیم. امسال ، شاهد شتاب توسعه خواهیم بود. ” ما مترو خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا