اجتماعی

اعلام نظر پزشکی قانونی درباره حادثه بالگرد رئیس جمهور فقید

به گزارش سلام آنلاین، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اظهارات کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص شهادت شهید راه خدمت پس از بررسی به مراجع قضایی اعلام شد.

عباس مسجدی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در نشست خبری گفت: بانک ژنتیک را سرمایه عظیمی برای کشور می دانیم. ما با پشتکار در حال توسعه آن هستیم و در سال گذشته 100 درصد در زمینه فرم و مدل سازی پیشرفت داشته ایم و راه به سرعت ادامه دارد.

وی گفت: ظرف یک سال 40 عامل جنایتکار شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مسجدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای آیت الله رئیسی و یارانشان گفت: شعار سازمان نظام پزشکی به عنوان منشور کاری در سال 1403 ارتقای کیفیت و خدمت رسانی عزیز بود . مردم و سازمان های پزشکی قانونی سال آینده پیشرفت های گسترده ای در حوزه منابع انسانی و تجهیزات خواهد داشت.

وی گفت: ما خود را مدیون مردم می دانیم و تلاشمان بر این است که بتوانیم با رعایت سرعت، خدمات علمی بیشتری به مردم ارائه کنیم.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین با اشاره به حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و هیئت همراه بیان کرد: نظر کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص شهدای خدمت پس از بررسی به دستگاه قضایی اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته بحران های مختلفی داشتیم، گفت: اولین بحران ما در سال جدید شهادت های رئیس جمهور و همکارانش است که محک خورده و دیدگاه های خود را نسبت به قوه قضائیه اعلام کرده ایم.

وی افزود: همچنین یک قطار واژگون در مسیر قم – کاشان با هفت جسد سوزانده شده داشتیم که شناسایی آن از طریق DNA انجام شد. همچنین آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود و حادثه حرم مطهر شاه چراغ شیراز را در دست بررسی همکاران داریم.

47236

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا