اجتماعی

از ورود حراست شورا به یک پرونده باغ تا تصرف به روش کاشت درخت

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه فوق العاده خود در روز سه شنبه ، برچسب های مختلف ثبت نام را بررسی كردند كه اظهار داشتند برخی از املاك یك باغ است.

به گزارش سلام آنلاین ، روز سه‌شنبه در شورای اسلامی شهر تهران لیستی از ثبت نامهای باغ یا غیر املاک در هیئت بررسی شورای شهر قرار گرفت و در ابتدا محمد سالاری بود. رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت: در 1750 متر زمین در ساداتاد واقع شده است و نظر ماده 12 این است که یک باغ نیست. با این حال ، این یک مورد است که نیاز به بررسی بیشتر دارد زیرا سهم درختان در این ملک وجود دارد ، اما از طرف دیگر ساختمانهای ساخته شده در این ملک مطابق کمیته توسعه شهر بسیار بیشتر هستند. یک باغ نیست.

علی عطا در پاسخ به این اظهار پاسخ داد: “این یک ویژگی باغ است. از آنجایی که دارای سهمیه درختان است اما زهرا نژاد بهرام تأکید کرد که در این مورد باید حقوق عمومی و خصوصی در نظر گرفته شود: “در این زمین یک درخت وجود دارد اما مساحت ساختمان ساخته شده در آنجا است. بسیار ، و به نظر من. ” همچنین ، این ملک یک باغ نیست.

به گزارش سلام آنلاین ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران سرانجام با ایده کمیسیون موافقت کردند که این پارک با آرای مثبت آنها نیست.

پرونده را به شورا ارسال کنید

محمد سالاری در تشریح پرونده دیگر گفت: این ملک در منطقه شماره 2 فرحزادی واقع شده است که طول آن 1540 متر است.مصرف قدیمی آن پارک است و اگرچه دارای منطقه S 222 است ، اما دارای لایه پارک و فضای سبز نیز پایدار است. ” .

وی با بیان اینکه این ملک قبلاً یک پارک بود ، افزود: اگرچه 62 زمین در این زمین وجود داشت اما در حال حاضر 52 درخت وجود دارد و شواهد نشان می دهد که این ملک یک باغ است و کمیته خبره آن را به عنوان یک باغ پیشنهاد داده است. . این یک دارایی است

سالاری افزود: البته این پرونده دارای یک نکته است زیرا این پرونده به طور سیستماتیک در 18 مارس 1998 بازگردانده شد و آنها جای ما را امضا کردند و پرونده را پس گرفتند. با این حال ، این تنها با امضای رئیس اتفاق افتاد.

هاشمی در پاسخ به سخنان سالاری گفت: “ما را کتبا بنویسید تا نگهبانان بتوانند پیگیری کنند که چرا این اتفاق افتاده است.”

به گزارش سلام آنلاین ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران سرانجام یک ملک 1540 متری را در باغ فراززا در پارک اعلام کردند.

محمد سالاری با توضیح جزئیات پرونده دیگر گفت: “این ملک دارای 514 متر مربع زمین در فاطمه مانه در یک محله واقع شده است.”

وی با بیان اینکه پرونده مادر این ملک با طرح باغ مشخص شده است اظهار داشت: کمیسیون ماده 7 این ملک را در دهه 70 با 9 درخت اصلی اعلام کرد ، سپس در دهه 80 این پارک دوباره قرار داشت اعلام کنید ، اما مشکل اینجاست که شعبه ای از دیوان عدالت اداری تصمیم کمیسیون هفتم را در مورد داشتن باغ ابطال کرده است و نظر ما این است که این باغ نیست.

برخلاف نظر کمیسیون ، معاون بازرس نوری گفت: “محیط درخت در این ملک بسیار بزرگ است و پرونده مادر به عنوان باغ اعلام شده است و این سؤال است که چرا اعضای آن رأی می دهند. هیچ باغی وجود ندارد. “

به گزارش سلام آنلاین ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران سرانجام تصمیم کمیسیون عدم وجود پارک با 11 رای را تصویب کردند.

سالاری با تشریح جزئیات پرونده دیگر گفت: این ملک در شهر ریاض قرار دارد و دارای 1354 متر مربع است که در آن مناطق تجاری و خدماتی شناسایی شده و اسناد آن تأیید می کند که این منطقه یک پارک است. قانون و نظر کمیته خبره “. این واقعیت که در اسناد باغ ذکر شده است ، دارایی باغبان است.

خلیل آبادی در مخالفت با رأی گفت: “زمین حیاط خلوت است نه یک باغ. حالا آب و درختی ندارد و چگونه ادعا می کنید زمین یک باغ است؟”

حسن رسلی همچنین با اظهارنظر کمیسیون موافقت کرد: “این سند به ملک باغ تحویل داده شد و این یکی از پنج موانع در شناخت باغ است و ما نمی توانیم این ملک را اعلام کنیم نه باغ ، در حالی که پرونده از کلمه باغ استفاده می کند. “

نژاد بهرام ادامه داد: یک پرونده منفرد از این ملک در سال 1992 برداشته شد و به یاد داریم در آن زمان میل به ساختن یک باغ برج وجود داشت و همه در صدد اعلام املاک خود بودند. به عنوان یک باغ و اکنون دارایی باغ در حالی که بی ثمر و متروک است اعلام شده است؛ محمد ساهمی در پاسخ به این اظهارات می گوید: صاحب مقصر مدارک باغ است.

سرانجام ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با نظر کمیسیون برنامه ریزی شهر مبنی بر اینکه این یک باغ است موافقت کردند.

سالاری با تشریح پرونده دیگر گفت: این ملک مساحت 1122 متر مربع دارد که در بلوار فنجی واقع در محدوده منطقه G311 واقع شده است و کمیسیون ماده 7 تصمیم گرفته است که هیچ درخت وجود ندارد و کمیسیون ماده 12 در این زمان هیچ درختی وجود ندارد و یک مطالعه کمیسیون برنامه ریزی شهر نشان می دهد که این ملک یک باغ نیست ، بلکه نکته ای است که شما غیر مقیم می خواهید زمین را تصرف کنید و سعی کنید آن را پرورش دهید. طولانی تر برای توجیه اینکه مالک متوجه دادگاه می شود و از دادگاه شکایت می کند ، سرانجام دادگاه قطع درخت را قطع می کند و سرانجام درخت از آن خارج می شود.

موکنهایم در پاسخ به این اظهارات گفت: “حکم دادگاه معتبر نیست. آیا ممکن است یک کشته زنده بماند؟” محمد ساماری در پاسخ به این اظهارات می گوید: این درخت قطع نشده بود ، اما برداشته شده بود.

نخست وزیر نوری با مخالفت با رأی کمیسیون برنامه ریزی شهر ، گفت: عجیب است که آنها درختی را کاشته اند تا آن را به زور تصرف کنند ، زیرا آنها ابتدا باید دیوار را بسازند و عجیب است که دادگاه همچنین به قطع درخت رای داد. ” این ملک در منطقه اصلی رودخانه دار واقع شده است و ما نیز باید ارتباط زمین را در نظر بگیریم.

آقای رسولی در پاسخ به این سخنان گفت: “به نظر ما ملاك تصمیم دادگاه حكم قاضی است و عنوان پرونده یك مصادره جدی است و كاشت درخت نیست.” بله ، فقط برای خدا ، و اکنون دادگاه دستور داده است که درختان از بین بروند. ” .

به گزارش سلام آنلاین ، در نهایت ایده کمیسیون برنامه ریزی شهری مبنی بر اینکه این پارک نیست ، تأیید شد.

سالاری در توضیح پرونده دیگر گفت: “این قطعه بیش از 580 متر زمین در جاده آدی در محله 10 واقع شده است. این زمین به عنوان اقامتگاه مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون زمین متروک شده است و با وجود سهمیه ، 24 درخت وجود دارد ، اما اکنون 30 درخت دارد و تصمیم ما این است که یک باغ داشته باشیم.

به گزارش سلام آنلاین ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز این ملک را باغی اعلام کردند.

سالاری اضافه کرد: پرونده دیگر شامل 604 متر زمین در جاده بهاءفرین در خیابان ولیعصر منطقه 6 بود که از قدیمی بودن آن به عنوان محل اقامت استفاده شده است. اگرچه این درخت 29 درخت دارد اما از آن زمان آسمان خراش را اشغال کرده است. از آن زمان 35 ساختمان در این ملک واقع شده اند و به نظر ما این ملک یک باغ نیست.

به گزارش سلام آنلاین ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران سرانجام با 12 رأی موافق ، کمیسیون غیرشرحی را تصویب کردند.

سالاری اضافه کرد: یک قطعه زمین 12 هزار و 600 متر در جاده شهید عراق در چهار محله و یک منطقه مشخص شده توسط پارک وجود دارد و در سند به روشنی بیان شده است که این زمین است. این باغ بیش از 200 درخت خواهد داشت. آنها همچنین در این زمین واقع شده اند و کمیسیون ماده 12 نیز اعلام می کند که از نظر تعداد درختان موجود در این ملک ، یک باغ است و ما نیز آن را یک باغ اعلام می کنیم.

به گزارش سلام آنلاین ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران همچنین از دارایی 12 هزار متری در خیابان شهید عراق خبر دادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا