استان ها

ازسرگیری عملیات ساخت محور طلوع تا غروب کیش

براساس اطلاعات آنلاین کیش: آب و خدمات ، مدیرعامل شرکت آب و خدمات عمرانی کیش ، شرکت درگیر در پروژه طلوع غوب ، بر لزوم تسریع در ساخت محور حمل و نقل جزیره تأکید کرده است.

ابوالفضل طیبی گفت: هر قسمت از جزیره کیش از امکانات مناسب و زیرساخت های شهری در برنامه راهبردی برخوردار است و اجرای توتو تا محور غروب آفتاب گام مهمی برای تسهیل رفت و آمد شهروندان ساکن یا شاغل است. در این منطقه.

وی افزود: “با افزایش پروژه ها و فعالیت ها در قسمت جنوبی جزیره ، شاهد افزایش ترافیک هستیم و جاده های قدیمی پاسخگوی نیازهای مردم و گردشگران نیستند.” بنابراین ، یک طرح توسعه برای محور طلوع تا غروب آفتاب اجرا شد.

وی تأكید كرد كه از طریق احداث جاده ، كاشت درختان نخل و بهبود روشنایی در امتداد شرق و غرب ، كه خواسته جدی مردم جنوب جزیره است ، پاسخ خواهد داد و شاهد توسعه جهانگردی و اقتصاد فعال در جنوب.

ساخت 13 کیلومتری Axollo-Gobob پس از آزادسازی 388000 متر مربع در ساحل کیش در ژانویه 2016 و در اواسط مارس سال گذشته آغاز شد ، به لطف رویکرد نوروس و رشد گردشگران همراه با همه فعالیت های ساختمانی در کیز متوقف شد ، با پایان تعطیلات نوروز در 6 آوریل 1400 از سر گرفته شد. طبق برنامه عملیاتی ، عملیات محور ساحل طلوع عصر تا اواسط تابستان سال جاری پایان می یابد.

46

دکمه بازگشت به بالا