ارزیابی یکپارچه ساختمان‌های ناایمن تهران به دور ازهیاهو/یک میلیمتر هم درتهران تراکم فروخته نشده

ارزیابی یکپارچه ساختمان‌های ناایمن تهران به دور ازهیاهو/یک میلیمتر هم درتهران تراکم فروخته نشده

سخنگوی شهرداری تهران ضمن تشریح روند شناسایی ساختمان های ناایمن در تهران گفت: ارزیابی جامع ساختمان های ناایمن بدون سردرگمی و ایجاد ناامنی در قلب انسان انجام می شود.

به گزارش سلام آنلاین. عبدالمثار محمد خانی روز دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه راه های احداث شده توسط شهرداری تهران در 21 ماه گذشته هدف اصلی خدمت رسانی و بهبود شرایط شهر بوده است، افزود: این جاده همچنین افزایش آگاهی مردم از این پروژه است. .

پارچه پوشیده شده در تهران وضعیت خوبی ندارد.

وی در خصوص تداوم پوشیدن پارچه در تهران گفت: مشکل پارچه پوشی در تهران خوب نیست و در دهه های اخیر تعداد پارچه های پوشیده در تهران افزایش یافته است. شهردار تهران بارها تاکید کرده که بافت فرسوده مشکل کوتاه مدتی نیست و چاره ای جز تسریع روند بازسازی شهر نداریم.

هیچ راهی برای مدرن سازی وجود ندارد جز ارزان شدن خانه و تسهیل ساخت مسکن

وی افزود: راه اجرا شده توسط کمیسیون ماده 5 و معاونت شهرسازی مردم به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی شهر نسبت به بهسازی منازل خود و مضامین و طرح ها نیز انجام می شود. شهر نیز البته برخی رسانه ها افزایش ساخت و ساز و صدور مجوز را نکته منفی می دانند، اما واقعاً راهی جز ارزان شدن مسکن و تسهیل ساخت مسکن در تهران برای تعمیرات وجود ندارد.

ما اصلا تراکم نمی فروشیم

سخنگوی شهرداری تهران تاکید کرد: برای فروش تراکم مشکلی نداریم و حتی تراکم میلی متری هم در حال فروش است. در کمیسیون ماده 5، موضوعات محلی از قبیل کن، نفرآباد و… بر اساس مطالبات مردم از دهه ها پیش دنبال می شود و باید کاستی های پیش آمده در حوزه مسکن در گذشته و محل سکونت را جبران کنیم. شهرداری تهران در راستای ایجاد شرایط عادلانه و عادلانه برای مردم، تاکید بر بخش مرکزی و جنوبی شهر و تسهیل ساخت و ساز در آنها بود.

سخنگوی شهرداری تهران درباره انتشار فهرستی از ساختمان‌های ناایمن تهران گفت: موضوع فقط آتش‌سوزی است و نتیجه ارزیابی جامع ساختمان‌های ناایمن نیست. ارزیابی جامع امنیت ساختمان‌های تهران با تمرکز بر مدیریت بحران و مشارکت سایر نهادها آغاز شد و طی آن 16000 ساختمان مورد ارزیابی قرار گرفتند. بر اساس برآورد مدیریت بحران در مناطق 22 گانه شهر تهران، پایداری ساختمان ها و مسائل آتش سوزی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: ادارات شهرداری و سایر نهادهای دخیل در این موضوع. راهی که طی دو سال اخیر در تهران طی کرده ایم، شناسایی ساختمان های ناایمن و رعایت قانون ضمانت یا ارسال به دادگاه است و بدون شک دلیلی برای ایجاد ناامنی در ذهن نداریم. از مردم.

ردیابی ساختمان های ناایمن در تهران با ارزیابی یکپارچه، محجوب و انسانی

محمد خانی افزود: شهرداری تهران مسئول این موضوع است و قرار نیست این جاده رسانه ای شود. زمان انجام کار دستگاه ها با نویز رسانه ای به پایان رسیده است و ما باید به تعهدات خود عمل کنیم. در بخش ساخت و ساز ناایمن، ما مسائل را با ارزیابی یکپارچه، بدون وقفه و به کمک انسان با استفاده از همه ابزارها مانند اجرای قانون و ابزار دادگاه پیگیری می کنیم.

باید توجه جدی به ملت و حضور آنها در امر زباله گردی شود.

وی همچنین با اشاره به مشکل دفع زباله در پایتخت خاطرنشان کرد: مشکل آسیب های اجتماعی متفاوت است. در مورد بحث دفع زباله باید به مسائلی مانند ملیت و حضور آنها در شهرستان های استان تهران توجه جدی داشت.

سطل های زباله در خیابان های تهران

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران، شهردار تهران از ابتدای حضور خود در این سمت جلساتی را برای بررسی پسماندها و آسیب های مرتبط با آن برگزار کرده و جلسات متعددی نیز در این خصوص برگزار شده است که نتیجه را در اینجا مشاهده می کنید. از این رو مشخص می شود که مسیرها و فرآیندهای زباله خطرناک هستند و باید اصلاح شوند. اکنون در خیابان‌های مرکزی تهران نوع جدیدی از سطل‌ها شروع به کار کرده و عملکرد این سطل‌ها در حال ارزیابی و اصلاح است.

زباله های هوشمند به زودی منتشر می شود

وی گفت: از سوی دیگر راه اندازی مرکز MRF که جداسازی را در داخل ایستگاه های میانی اجرا می کند ادامه دارد. مطمئناً برای پردازش زباله باید این طرح ها اجرا و نهایی شود. همچنین استفاده از نرم افزار هوشمند آغاز شده و به زودی نرم افزار هوشمند زباله معرفی می شود.

برخورد با تخلف پیمانکاران به تنهایی مشکل دفع زباله را حل نمی کند.

محمد خانی تاکید کرد که برای مشکل دفع زباله راه حل دیگری جز اصلاح روند نداریم. البته در گزارش 137 و سازمان بازرسی از تخلفات پیمانکاران در رابطه با کار ملت و فرزندان اقدامات لازم از جریمه، فسخ قرارداد تا ارجاع به قوه قضائیه انجام شده اما فقط رفع مشکلات است. مشکل حل نمی شود و ما از ابتدا سعی می کنیم مشکل را حل کنیم تا زمانی که وضعیت ملی ما در تهران مشکلات اقتصادی وجود دارد، این مشکل ادامه دارد.

سخنگوی شهرداری 45 تریلیون تفاهم و تبدیل به قرارداد را توضیح می دهد

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به سؤالات مربوط به اظهارات اعضای شورای شهر تهران مبنی بر تفاهم 45 هزار میلیاردی و تبدیل آن به قرارداد با سایر نهادها، گفت: اگر این تفاهم موضوع تفاهم نامه شهرداری تهران و قرارگاه خاتم باشد. اردوگاه انبیا این درک صحیح است. بقیه بیشتر خواهد بود. خط 10 مترو با توافق کمپ انجام می شود و بخش قابل توجهی از این تعداد را پوشش می دهد.

این قرارداد هنوز امضا نشده و در مراحل قانونی است.

وی افزود: در شهرداری برای جبران کندی توسعه شهر، اتفاق افتاده است که از قابلیت های همه مجموعه های با سابقه دفاعی استفاده می کنیم. البته هنوز قرارداد منعقد نشده است اما قانوناً اجرایی می شود و پس از آن موضوع به اطلاع اعضای شورا و افکار عمومی می رسد. تاکنون همه قراردادها را اعلام کرده ایم و در خصوص تفاهم با قرارگاه خاتم الانبیاء نیز همین مسیر طی خواهد شد.

وی در خصوص موضوع انتصابات در تهران نیز گفت: تغییر و تحول در حوزه های بزرگی مانند تهران طبیعی و دائمی است. شرکت ها و سازمان های زیادی در شهرداری وجود دارند که مدیر در حال ارزیابی آنهاست. در سال اول ساختمان شهرداری به دقت مورد ارزیابی قرار گرفت، نمونه کارها برای مسئولان ایجاد شد و نتایج آن در تغییرات و تحولات در سال مشاهده شد.

جابجایی و عزل برخی شهرداران از طریق ارتباط شهروندی با سامانه 137

وی افزود: تغییراتی در شهرداری نیز مانند سایر سازمان های بزرگ در حال انجام است. طی سال گذشته این تغییرات به نحوی صورت گرفت که برخی از شهرداران بر اساس مراجعه شهروندان به سامانه 137 جابه‌جا یا برکنار شدند و برای سایر مدیران نیز به زودی مستقر خواهند شد.

ادامه هید …

دکمه بازگشت به بالا