ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی ممنوع است

ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی ممنوع است

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد که سامانه هدا (هویت دیجیتال ایرانی) جایگزین انتقال شناسنامه و کارت ملی و احراز هویت افراد در دستگاه های اجرایی شده است.

به گزارش سلام آنلاین. احراز هویت یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی و در راستای اجرای تعهدات قانونی و پیاده‌سازی «سامانه هویت واقعی در حوزه اینترنت کشور» و به‌ترتیب محسوب می‌شود. ثبت کننده این کشور برای سهولت و کارآمدتر کردن تأیید اعتبار مشتری و اعتبار سنجی هویت شهروندان در اینترنت و اینترنت، این کشور را با مؤسسه مقایسه می کند. سیستم هدا و توسعه آن صورت گرفت.

سازمان‌های دولتی، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی در مواقعی که نیاز به تأیید هویت شهروندان با استفاده از سامانه هدی سازمان ثبت احوال کشور دارند، می‌توانند هویت فرد را استعلام و تأیید کنند و هویت فرد براساس داده‌های اعتبارسنجی است. نام های مدنی در کمترین زمان ممکن سانسور و به صورت آنلاین ارسال می شود.

از این حیث تمامی نهادهای دولتی و خصوصی می توانند از خدمات سازمان مربوط به احراز هویت بهره مند شوند که می تواند در کاهش هزینه ها و تسریع در ارائه خدمات مثمر ثمر موثر باشد.

بر اساس گزارش سازمان ثبت احوال کشور و بر اساس بخشنامه مورخ 26 شهریور 1398، سازمان اداری کار کشور از پذیرش کپی مدارک هویتی توسط دستگاه اجرایی از استخدام کنندگان ممنوع است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا