اجتماعی

ادامه افزایش ابتلا به کرونا با شیب ملایم/ خطر پیک مجدد بیماری

یکی از اعضای کمیته علمی کمیسیون مبارزه با فساد اداری کرونا روند مداوم پرونده های کرونا را با شیب نرم اعلام کرد و گفت: “اگر مردم به مسافرت و سازماندهی تجمعات ادامه دهند و از پروتکل بهداشتی ما پیروی نکنند ، قطعاً این یک تجربه برتر دیگر خواهد بود.

در مصاحبه ای با سلام آنلاین ، دکتر مسعود مردانی وی در مورد وضعیت Covid-19 و نتایج اقامت در بیمارستان در کشور گفت: ما شاهد افزایش موارد Covid-19 با شیب نرم هستیم. در روزهای اخیر میزان کاهش بیماری به طور قابل توجهی کاهش یافته است ، اما اکنون میزان بیماری دوباره در حال افزایش است.

وی با اشاره به سفر و اجتماعات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در تعطیلات اخیر ، افزود: طی دو هفته بیشترین تأثیر سفرها و تجمعات جدید را خواهیم دید. “بر بیماری های قلبی عروقی”.

وی گفت: “در حال حاضر نمی توانیم پیش بینی كنیم كه به موجی از بیماری دچار خواهیم شد یا خیر.” از بدن و جامعه. با استفاده از ماسک شستشو دستهایی را که تجمع ندارند ، مشاهده نکنید. و غیره. مطمئناً با یک قله و موج دیگر روبرو خواهیم شد.

وی تأکید کرد: من از مردم می خواهم تا حد امکان برای جلوگیری از شیوع ویروس همکاری کنند. اگر ویروس دوباره در کشور ما تقویت شود ، مشکلات بیشتری وجود خواهد داشت. وضعیت موجود شکننده است و با کمی دقت ممکن است از بین برود و بیماری دوباره در کشور ظاهر شود.

مردانی درباره وضعیت فعلی مراقبت از بیمارستان گفت: «نرخ بیمارستان کمی بالاتر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا