اقتصادی

اخراج پیمانکار تقاطع غیر همسطح شهید مطهری بوشهر

سلام آنلاین / بوشهر با تصمیم شورای فنی بوشهر به سرپرستی معاون استاندار بوشهر ، هماهنگ کننده ارشد امور عمرانی ، اهواز جهاد نصر میثاق ، پیمانکار تقاطع شهید مطهری ، در پروژه بوشهر قرار نگرفت.

مهرداد ستوده ضمن انتقاد از اجرای جهادگران برای اجرای پروژه های عمرانی در بوهت ، گفت: “در سال های اخیر ، این شرکت ها به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب در تمام پروژه های استان مشارکت داشته اند.” و ناتوانی در اجرای درست و به موقع پروژه ها .

وی افزود: شهردار بوته موظف بود هرچه سریعتر برای پروژه های باقیمانده پیشنهاد کند تا در آینده با ارزیابی و انتخاب پیمانکاران موجود ، شاهد بهره برداری و راه اندازی پروژه باشیم.

معاون مهندسی عمران گفت: “با توجه به توجه استاندار استانی ، در صورت لزوم ، دفتر استانداری در این سال از KREDIT برای انتخاب پیمانکار برای این پروژه به شهر بوتهت بیشتر کمک می کند.”

معاون امور عمرانی شهردار برگت خاطرنشان کرد که وظیفه انتخاب و اجرای پروژه به عهده شهرداری است و استاندار باید بودجه را از منابعی که به نظر می رسد در این پروژه غیر محدود در این پروژه هستند تأمین کند. پروژه. 110 میلیارد ریال به بوشهر پرداخت شد.

صوتات افزود: “اگر این پروژه در دست پیمانکار محلی استان باشد ، امروز این پروژه راه اندازی می شود که از طرف پیمانکار محلی استان قابل تحسین است و من می خواهم از همه آنها تشکر و قدردانی کنم. ”

وی افزود: “بدون شک پیمانکاران بومی استان در زمان های مختلف نشان داده اند که اگر مجری استان به آنها اعتماد کند ، می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.” شهردار همچنین باید شرایط ، شرایط و حریم خصوصی قرارداد را به گونه ای فراهم کند که صلاحیت واقعی را تأیید کند ، بنابراین چنین کاستی هایی را در اجرای پروژه شهرداری نمی بینیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا