اقتصادی

اختیارات وزارت صمت در حوزه مرزنشینی به استانداران واگذار میشود

سلام آنلاین / آذربایجان غربی وزیر Sat آمادگی وزارت صمت را برای واگذاری کلیه اختیارات خود برای ارسال پست مرزی به استاندار استان اعلام کرد و گفت “آذربایجان غربی آزمایشی برای شروع و اجرای این تصمیم است.”

علیرضا رزم حسینی امروز ، 27 ژوئن ، در جلسه شورای سازمان مرزسازی پنسیلوانیا ، با حضور فرمانداران ، فرمانداران ، اعضای پارلمان ، معاونان وزیران و آذربایجان غربی ، به عنوان پایلوت در این تصمیم ، از تمام اختیارات وزارتخانه برای سازماندهی مرزنشینان استفاده می کند.

وی با بیان اینکه مدیریت مشترک ایستگاه های مرزی در اختیار وزارت راه و شهرسازی است ، تأکید کرد: وزارت صنعت ، معدن و تجارت که در این زمینه شریک است ، در جهت بهبود و تسهیل کار تلاش خواهد کرد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود که بخشهایی از امور مربوط به وزارت صمت باید توسط استاندار با جدیت دنبال شود.

رزم حسینی مرزهای پیرانشهر و سردشت را مرزهای اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: ما می خواهیم صادرات بیشتری با کشورهای همسایه غربی داشته باشیم کالاهای ایرانی برای این کشورها جذاب است. “این مرزها از قابلیت های گسترده ای در این زمینه برخوردار هستند.”

وی با اشاره به اینکه کسب درآمد در Sadaset و Phirun Sahai به دلیل این تغییرات مرزی بسیار زیاد است ، تأکید کرد که باید از این ظرفیت به طور م usedثر استفاده شود و پول سازی به تولید و اشتغال تبدیل شود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت آمادگی این وزارتخانه را برای تأمین زیرساخت های لازم در قالب مناطق صنعتی شهری و منطقه ای اعلام کرده است.

رزم حسینی همچنین به راه اندازی این سیستم با طیف گسترده ای از قابلیت های تجاری اشاره کرد و گفت: ادغام وظایف در سیستم باید قابل دستیابی باشد و دستگاه ها به طور موازی کار نکنند.

وی با بیان اینکه شهرهای مرزی در تأمین امنیت ملی خدمات ارزنده ای ارائه می دهند ، افزود: امنیت مرزی به دلیل تعهد مردم در مرز از جمله شاهزادگان ، کیسه ها و کیسه ها است.

وزیر Sat در پایان تأکید کرد: “رزمندگان گرانقدر ما جان خود را برای حفظ و تمامیت ارضی کشور فدا کرده اند و ما باید اقتصاد مردم محلی را در کنار این فداکاری ها تقویت و تأمین کنیم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا