ابراز نگرانی نماینده چابهار نسبت به تشدید کرونا و کُندی واکسیناسیون

ابراز نگرانی نماینده چابهار نسبت به تشدید کرونا و کُندی واکسیناسیون

چابهار ، نماینده مجلس ، از افزایش بیماری های قلبی عروقی در سیستان و بلوچستان ابراز نگرانی کرده است.

معین الدین سعیدی در گفت وگو با سلام آنلاین ، با ابراز نگرانی از شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب در استانهای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متأسفانه ما با قله کرونا و موج چهارم جنوب کشورها به ویژه در سیستان و بلوچستان روبرو هستیم. “این منطقه ضعیف ترین زیرساخت های بهداشتی را دارد. مناطق ساحلی مانران مانند جاباها ، کنراک ، نیک سهایا و کشمیر فاقد مقطع عرضی هستند.

نماینده مردم چپ ها در یازدهمین شورای ملی گفت: “متأسفانه ، این مسئله باعث نگرانی مردم شده است.” تعطیلات نوروزی کنترل نشد و از آن زمان ما با شیب زیاد گم شده ایم. امیدوارم به جای این فرارها ، به فکر بیمار باشند و دامنه بیماری را کاهش دهند. مقامات به جای پاسخگویی به نقاط ضعف خود ، مطالبات زیادی را مطرح می کنند.

یکی از اعضای کمیته کشاورزی مجلس با اشاره به آمار مرگ و بیماری در صربستان و بلوچستان گفت: “واقعیت این است که شرایط واکسیناسیون هیچ ارتباطی با میزان بیماری ندارد.” بسیاری از کشورها دوز دوم را قطع کرده اند ، اما ما هنوز در خط واکسیناسیون هستیم. از رفتار مقامات وزارت بهداشت عذرخواهی می کنیم. من هدف را نخوانده ام و آن را تئوری توطئه نمی دانم. نکته ای که مسئولان به جای مسئولیت ادعا می کنند.

وی در پایان درخواست خود از مسئولان برای رسیدگی به مسئله نوروپاتی و مالاریا گفت: “من از همه مقامات می خواهم پروتکل های بهداشتی را تقویت کرده و روند واکسیناسیون را بهبود بخشند و مراکز درمانی را تجهیز کنند. در استان ها. اوج تصمیم آنهاست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا