اقتصادی

رتبه سوم گیلان در تولید مرغ/ جلوی گرانفروشی را می گیریم

سلام آنلاین/ گیلان وی ادامه داد: سال گذشته از رتبه پنجم در تولید مرغ رتبه سوم را کسب کردیم و می‌گوید روزانه 530 تا 550 تن مرغ گرم در گیلان تولید می‌شود.

صالح محمدی در گفت وگو با سلام آنلاین، صنعت طیور را یکی از مهمترین فعالیت های کشاورزی و دامپروری استان گیلان عنوان کرد و گفت: سال گذشته تولید مرغ از رتبه پنجم در استان افزایش یافت. ما رتبه سوم کشور را داریم.

وی رویکردهای جهادی کشاورزی را حمایت از سرمایه گذاران در این صنعت دانست و افزود: مرغ یک پروتئین استراتژیک و سهم عمده ای در جمعیت ایران است.پرورش مرغ های تخمگذار. اجداد و کشتارگاه ها. ما حمایت میکنیم

رئیس گروه جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به فعالیت 75 درصدی زنجیره طیور افزود: برنامه ریزی برای جوجه ریزی، کشتار و توزیع در بازار به صورت منسجم انجام می شود و جای نگرانی نیست.

محمدی از تولید روزانه 530 تا 550 تن مرغ گرم در گیلان خبر داد و گفت: حدود 290 تن توزیع شد و مابقی به استان های دیگر از جمله تهران و البرز ارسال شد.

وی نرخ مصوب یک کیلوگرم مرغ گرم را برای مصرف کنندگان 730 هزار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت نرخ مصوب با شماره 124 تماس گرفته و بررسی شود.

رئیس جهاد کشاورزی گیلان به تخلفات در این منطقه به ویژه در ایام تعطیلات اشاره کرد و یادآور شد: با همکاری سکوت و تحریم به شکایات مردم پاسخ می دهیم و با گرانی مخالفیم تا در آرامش بازار مرغ اختلالی ایجاد نشود. .

انتهای پیام/

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا