اجرای پروژه اتصال فیبر نوری یک فرمانداری و ۳۳ بخشداری در خوزستان

سلام آنلاین/ خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان و عضو کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خوزستان گفت: برای اطمینان از پایداری ارتباط آنلاین و ارتقای کیفیت برای انتخابات پیش رو، کابل را بردارید و در همان کابل به کابل فیبر نوری وصل کنید. فرماندار. و 33 شهردار خوزستان اجرا و بهره برداری شد.

رحیم فلاح زاده در گفت وگو با سلام آنلاین، با بیان اینکه پس از تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران و وزارت کشور در خصوص مشارکت حداکثری شرکت های مخابراتی در برگزاری انتخابات الکترونیکی و تاکید استاندار، اظهار کرد: مخابرات خوزستان منطقه خوزستان است. آمادگی 100 درصدی برای انتخابات خبرگان رهبری مجلس. و شورای اسلامی اعلام می کند.

وی با اشاره به طراحی و اجرای اقدامات لازم و استفاده از تمامی تجهیزات و توانمندی های مخابراتی منطقه خوزستان، افزود: تمامی حوزه های ارتباطی اعم از فیبر نوری، تلفن همراه، تلفن ثابت و … منسجم است. با ثبات ارتباطات مخابراتی به ترتیب. برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات.

فلاح زاده در راستای توسعه، اشاعه و ایجاد زیرساخت های ارتباطی موثر برای ارائه خدمات متنوع و مدرن مخابراتی و آماده سازی منطقه برای برگزاری انتخابات نمایندگان مجلس، خبرگان، رهبران و شوراهای اسلامی در روز جمعه، اسفندماه، گفت: 11 سال جاری و برای بهبود کیفیت اجرا و افزایش بهره وری منابع. حفاری و کابل کشی و اتصال به کابل فیبر نوری شهرداران صیدون و بندر امام، زیدون، مرکزی بهبهان، مینوشهر، چغامیش، سردشت، بستان، الوار گرمسیری، زهره، نیسان، فتح المبین، شوش، حتی، جایزان، اروندکنار، جولکی، سوسن، ایذه مرکزی، گلگیر، عرب حسن، علا، میداوود، ویس، غیزانیه، شاوور، کارون مرکزی، ابوالفارس، رود زرد، قلعه تل، آبژدان، سلطان آباد، دارخوین و خنافره اجرا می‌شدند.

وی با اشاره به اهمیت پایداری ارتباطات در روز انتخابات افزود: با تلاش همکاران اینجانب در مخابرات خوزستان عملیات این اتصال 34 نقطه ای به شبکه فیبر نوری اجرا و متصل شد که از این تعداد به شبکه فیبر نوری متصل شد. . اعمال و توزیع شد.

مدیرکل مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به پوشش 100 درصدی ارتباطات در مناطق منتخب سیار و ثابت در آبادان، این شهر در تمامی مقاطع جزء چهار شهر کشور است که انتخابات به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا