اجتماعی

تجهیز کارگاه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام/رد شائبه متوقف شدن اجرای پروژه‌های محله محور تهران

معاون فنی و امور عمرانی استانداری تهران در خصوص آخرین وضعیت تکمیل پروژه بزرگراه یادگار امام(ره) توضیحاتی ارائه کرد و همچنین شایعه توقف اجرای پروژه بخشداری را تکذیب کرد.

عباس شعبانی در گفت وگو با سلام آنلاین، وی در خصوص پروژه بازسازی امام و تعیین تکلیف معارضان در این پروژه با بیان اینکه این پروژه سه ایراد اساسی دارد، پایان مخالفت را برشمرد و خاطرنشان کرد: ما زمین وزارت دفاع را می خریم و باید رفع شود. اما ما در حال مذاکره با وزارت آموزش و پرورش و ارتش هستیم زیرا آنها در این مسیر پناهگاه های زیادی دارند که ما تجارت می کنیم یا می پردازیم.

شعبانی با بیان اینکه ادامه کاخ امام از غرب به سمت میدان جی به سمت میدان فتح و از این میدان به سمت بزرگراه فتح حرکت می کند، افزود: در ادامه این پروژه از بزرگراه فتح و از آنجا به جاده ساسان می رسد. از بزرگراه شهید بروجردی بروید و در جاده آزادگان بمانید.

معاون شهردار تهران در خصوص تاریخ اتمام این پروژه نیز گفت: بزرگراه بروجردی، ادامه این مسیر در حال تکمیل است و سال آینده تکمیل می شود و بزرگراه یادگار امام پیمانکار میدان فتح. کارگاهی در حال برگزاری است. یک پروژه اجرایی در حال انجام است.

وی در خصوص اجرای پروژه های کوچک در تهران نیز شایعه توقف پروژه های مستقر در منطقه را تکذیب کرد و گفت: این پروژه ها در سطح منطقه اجرا می شود و شایعه توقف اجرا و تکمیل پروژه صحت ندارد. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا