آقای معاون رییس جمهور!دعوت‌مان کنید بیاییم VAR ایرانی را ببینیم

من به محض دیدن این خبر را خواندم: “نسخه محلی VAR در انتظار تایید فیفا است. نسخه محلی؟ این را معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت و گفت: “سیستم ویدئویی با کمک داور ساخته شده است. در کشور و معاون رئیس جمهور “علم رئیس جمهور و وزارت ورزش برای گرفتن تاییدیه رسمی از فیفا در تماس هستند و می توان از آن به صورت رسمی استفاده کرد”.

نمی دانم چرا ناخودآگاه با این هزینه گزاف دلم برای پیام رسان داخلی تنگ می شود، آخرش معلوم نیست چه اتفاقی افتاده و به کجا ختم می شود؟

سلام دهقانی فیروزآبادی. سیستم ویدیویی داور کمکی فیفا که با هزار ترفند و پیشنهاد به ایران آورده شده است، پس چگونه انتظار داشته باشیم آنچه را که در داخل تولید کرده ایم و منتظر آن هستیم، به بازار عرضه کنیم، تایید فیفا را به خاطر دارید؟ من به خودم توهین نمی‌کنم، اما آرزو می‌کنم شفاف‌تر در این مورد صحبت کنید یا وقتی همه درب این سیستم وارد ایران می‌شوند، حتماً گفته‌اید که ما داریم روی سیستم ایران کار می‌کنیم و باید منتظر شما باشید. آیا در مورد اندازه آن بیشتر توضیح می دهید و می گویید این ایده از کجا آمده است، هزینه آن چقدر است و اگر توسط فیفا تایید نشود چه اتفاقی می افتد؟ به چشم خودمان می بینیم که پس از نگرفتن نتیجه مطلوب در پروژه مجموعه، اکنون بسیاری از منتقدان پیام رسان خارجی به تدریج به سیستم قبلی بازگشته و هر دو پیام رسان را نصب می کنند.

حتما آقای فیروزآبادی! چه کسانی این سیستم داوری ویدیویی را در داخل تایید کرده اند و چه کسانی آن را مسدود کرده اند و چه کسانی از فیلتر آنها عبور کرده اند و اکنون شما منتظر تایید فیفا هستید؟

من می خواهم پیشنهاد کنم که اکنون سیستم دستیار داوری ویدیویی شما در حال رونق است و روزی خبرنگاران را دعوت کنید تا اجرای آنچه ساخته اید را مشاهده کنند. فیفا هم می گیرد.

251 251

دکمه بازگشت به بالا