تازه های کسب و کارعلمی و پزشکی

طرز استفاده از اسپری تاخیری ویگا ۲۴۰۰۰۰

اسپری دوز تاخیری ویگا 240 هزار محصولی با کیفیت آلمانی مخصوص آقایان زود انزالی با کیفیت و استقبال بالا می باشد. یکی از عواملی که باعث دوام ازدواج می شود، رابطه زناشویی خوب است. حرفه ای ها در این زمینه شروع به اختراع محصولات مختلفی کرده اند که یکی از بهترین آنها اسپری تاخیری است. استفاده از یک محصول باکیفیت می تواند تاثیر زیادی بر یک رابطه داشته باشد. در حال حاضر اسپری ویگا با 240000 دز  فروشگاه زوجیم یکی از مناسب ترین محصولات با طرفداران بسیار در دنیا می باشد.

دوز اسپری تاخیری ویگا 240 هزار

اسپری ویگا یکی از انواع بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده می باشد که در دوزهای مختلف شامل دوزهای 50، 100، 240 و 880000 موجود می باشد.این اسپری ساخت کشور آلمان بوده و حاوی ویتامین E می باشد.با اسپری تاخیری ویگا تجربه ای باورنکردنی و طولانی خواهید داشت. رابطه جنسی پایدار همچنین لازم به ذکر است که اسپری های تاخیری ویگا هیچ آسیبی به پوست آلت تناسلی نمی زند و عوارضی ایجاد نمی کند.

در اسپری تاخیری عقاب از لیدوکائین 10% برای القای تاخیر استفاده می شود. لیدوکائین اعصاب آلت تناسلی را تحریک می کند و مدت زمان رابطه جنسی را افزایش می دهد. توجه داشته باشید که دوزهای درج شده روی این محصول تبلیغاتی بوده و تاثیری بر کیفیت آنها ندارد. به عنوان مثال، دوز 240000 تفاوت زیادی با دوز 880000 ندارد.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری ویگا دوز 240000

اسپری ویگا اسلو 240 000 موارد استفاده: 2-3 بار قبل از مقاربت روی آلت اسپری کنید، سپس با آب بشویید. با این اسپری می توانید از کاندوم نیز استفاده کنید. بعد از سمپاشی حدود 5 دقیقه صبر کنید. پس از این مدت، اسپری جذب می شود و می توانید برای مدت طولانی از رابطه جنسی لذت ببرید.

ماندگاری اثر اسپری تاخیری ویگا آلمان، بهترین قرص کلفت کننده دائمی چقدر است؟

با استفاده از اسپری تاخیری Vega می توانید از ماندگاری طولانی آن مطمئن شوید. این محصول به مدت 5 ساعت اثر خود را حفظ می کند.

نکاتی در مورد دوز رهش تاخیری ویاگرا 240 کیلو

اگر بعد از استفاده از این محصول فوق العاده در آلت تناسلی خود احساس تنش کردید، نگران نباشید. این روش در عرض یک دقیقه برطرف می شود. فراموش نکنید که این اسپری بو و طعم خوبی دارد که می تواند رابطه جنسی را دلپذیرتر کند.

توجه داشته باشید که این اسپری تاخیری 240000 ویگا برای استفاده در فضای باز می باشد. در هر شیفت بیش از 3 بار شلیک نکنید. همچنین به دلیل قوی بودن اسپری ویگا، بیش از یک بار در هر 24 ساعت از آن استفاده نکنید.

پس از هر بار استفاده از اسپری تاخیری ایگل درب را ببندید و در جای خشک و در دمای بین 5 تا 25 درجه سانتیگراد نگهداری کنید. دور از دسترس کودکان نگه دارید.

خلاصه:
بیش از 75 درصد مردان از مشکل زود انزالی رنج می برند و اسپری تاخیری ویگا 240000 می تواند این مشکل را حل کند. با این محصول یک تجربه جنسی فوق العاده خواهید داشت. اسپری تاخیری ویگا بهترین اسپری تاخیری دنیاست که رابطه زناشویی شما را بدون عوارض تقویت می کند.

دکمه بازگشت به بالا