تازه های کسب و کارعمومی

همه چیز درباره بادی اسپلش و طرز استفاده از آن

این محصول بیشتر برای کدام دسته از افراد مناسب است؟

به نقل از رها پرفیوم اگر صبح زود بیدار می‌شوید و دوست دارید شاداب به سر کار بروید، یا علاقه دارید تا آخر هفته خود را در آرامش بگذرانید؛ بهترین کاری که می‌توانید بکنید، رفتن به حمام است. شما هم ممکن است مانند افراد زیادی پس از استحمام، علاقه داشته باشید تا علاوه بر احساس تمیزی، رایحه‌ای خوشایند داشته باشید. اما شامپوها و صابون‌های بدن، به اندازه‌ای که دوست دارید رایحه قوی‌ای نخواهند داشت. ممکن است بخواهید برای این کار، به سراغ عطرها و ادکلن‌ها بروید؛ اما قیمت زیاد آن‌ها و همچنین تندی رایحه آن‌ها، مطابق میل شما نباشد. برای افرادی مانند شما، بهترین گزینه استفاده از اسپری خوشبو کننده بدن است که حس شادابی و طراوت پس از استحمام را چند برابر کرده، رایحه‌ای دلپذیر و ملایم‌تر نسبت به عطرها و ادکلن‌ها دارد و قیمت آن نیز کم‌تر است.

استفاده از محدودیت خاصی دارد؟

خرید ورساچه پور هوم: اگر خانم شیردهی هستید، روی پوست خود بادی‌اسپلش اسپری نکنید زیرا ممکن است زمینه ایجاد حساسیت‌ را در شیرخوار خود فراهم کنید. از بادی‌اسپلش برای کودکان زیر 6 سال هم استفاده نکنید زیرا ممکن است پوست آنها به چنین محصولی، واکنش نشان دهد. اگر دچار بیماری‌های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس یا حتی خشکی بیش از حد پوست هم هستید، به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید و مصرف انواع بادی‌اسپلش، با پزشکتان مشورت کنید. این محصولات می‌توانند در برخی موارد، باعث تحریک پوست و بدتر شدن شرایط بیماری شما شوند. به افراد مبتلا به آسم و آلرژی یا بیماران تنفسی هم توصیه می‌شود کاملا دور انواع محصولات آرایشی و بهداشتی معطر، از جمله بادی‌اسپلش‌ها را خط بکشند. اگر بعد از اولین نوبت‌های استفاده از بادی‌اسپلش دچار علائم حساسیت پوستی مانند قرمزی، خارش، تاول یا کهیر شدید، بلافاصله استفاده از محصول را قطع و به پزشک مراجعه کنید.

طبیعتا هر محصول آرایشی و بهداشتی در کنار ویژگی‌های زیاد، معایبی هم دارد که البته باید به این نکته اشاره کرد که مزیت‌های این محصول نسبت به زیان‌های آن، خیلی بیشتر است.

تفاوت با سایر محصولات مشابه

خرید ادکلن گوچی: عطر: عطرها و ادکلن‌ها دارای روغن‌های معطری هستند که باعث افزایش ماندگاری بوی آنها می‌شود. این در حالی است که بادی‌اسپلش‌ها، روغن‌های معطر ندارند و به همین دلیل هم بوی آنها خیلی سریع‌تر از بوی ادکلن‌ها پخش می‌شود و از بین هم می‌رود. به دلیل همین ماندگاری کوتاه‌مدت است که استفاده از بادی‌اسپلش روی لباس، به هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود و بهتر است برای لذت بردن بیشتر از بوی آن، این محصول را مستقیم روی پوست خود اسپری کنید، در حالی که ادکلن‌ها را می‌توان برای بهره بردن طولانی‌مدت‌تر از بوی آنها، بدون دغدغه روی انواع لباس، اسپری کرد.

مام: خیلی‌ها به اشتباه، بادی اسپلش را جایگزین مام می‌کنند. مام‌ها، حاوی ترکیبات ضدعرقی هستند که جلوی تعریق و بدبو شدن بدن را می‌گیرند. این در حالی است که بادی‌اسپلش‌ها، به هیچ‌عنوان کاری به تعریق ندارند و فقط باعث خوشبو شدن موقتی پوست می‌شوند.

بادی میست: این محصولات نوعی اسپری خوشبو کننده بدن هستند که علاوه بر عطر حاوی روغن های گیاهی و ترکیبات طبیعی برای نرم و مرطوب نگه داشتن بدن هستند و نسبت به عطر سبک تر بوده و هیچ گونه حساسیت و خارشی ایجاد نمی کنند. بادی اسپلش و بادی میست از یک گروه هستند و تنها تفاوت آن ها در این است که بادی میست ها ماندگاری بیشتر داشته و احساس طراوت و شادابی بیشتری ایجاد می نماید و پوست را در طول روز خوشبو نگه می دارد.

بهترین و بدترین زمان برای استفاده از این محصول

بهترین زمان استفاده از اسپری خوشبو کننده بدن، زمانی است که تازه از حمام آمده‌اید و پوستتان هنوز کمی نم دارد. اسپری کردن این محصول در چنین زمانی روی پوست، احساس شادابی و تازگی بسیار زیادی به شما می‌دهد و عطر نسبتا خنکی که روی تنتان می‌نشیند، حس پاکیزگی را در شما دوچندان می‌کند. بدترین زمان استفاده از بادی‌اسپلش هم زمانی است که عرق کرده‌اید و بدنتان کمی بو می‌دهد. در این حالت، بوی نامناسبی حاصل از ترکیب عطر بادی‌اسپلش و بوی عرق بدن، به مشام خواهد رسید و حالت چسبندگی هم روی پوستتان ایجاد خواهد شد.

حتما این نکات را در فصل بهار رعایت کنید.

چند نکته مهم برای افزایش ماندگاری و طرز استفاده آن

همان طور که اشاره کردیم، به دلیل این که مواد سازنده این محصولات بیشتر آب و الکل هستند؛ نسبت به عطرها و ادکلن‌ها ماندگاری کمتری دارند و باید هر چند ساعت یک بار دوباره از آن‌ها استفاده کرد. برای ماندگاری بیشتر می‌توانید هنر لایه لایه عطر زدن را یاد بگیرید. پس مراحل زیر را انجام دهید:

را در روژه مگ بخوانید.

معرفی بهترین بادی اسپلش ها از دیدگاه روژه

اسپری خوشبو کننده اکلیلی بدن سی ‌گل مدل سکرت یک محصول فوق‌ العاده است که توسط شرکت معتبر سی گل ساخته و طراحی شده‌است، دارای عصاره رطوبت رسان آلو‌ئه‌ورا است. وقتی برگ‌های آلوئه ورا را از وسط باز می‌کنیم ماده‌ای بی رنگ و چسبناک از آن بیرون می‌زند. این ماده همان شیره اصلی آلوئه ورا است. شما هر نوع پوستی هم که داشته باشید می‌توانید از این عصاره گیاهی طبیعی استفاده کنید و به راحتی پس از گذشت یک مدت، نتایج شگفت‌انگیز آن را بر روی پوست خود مشاهده کنید. در انواع رایحه ها دلپذیر موجود است.

با رایحه خنک و ملایم، طراوت و شادابی را در طول روز برای شما به ارمغان می‌آورند. این محصول حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده است و پوست را در طول روز مرطوب نگه می‌دارد. به همین دلیل مانع از تعریق بیش از حد می‌شود. بادی اسپلش کول اوشن مای رایحه خنک و اقیانوسی دارد که از چوب سدر، مشک و عنبر گرفته شده است. با اسپری کردن این محصول بر روی پوست بعد از استحمام، در تمام طول روز پوست خوشبو و با طراوت باقی می‌ماند. به دلیل وجود ترکیبات مغذی و روغن‌های گیاهی در ترکیبات بادی اسپلش، پوست شما همیشه نرم و شفاف خواهد بود.

بادی اسپلش ها نوعی از خوشبو کننده ها هستند که در ترکیب آنها از عصاره های گیاهی و طبیعی و روغن استفاده می شود. این محصولات علاوه بر خوشبو کردن بدن، باعث شادابی و آب رسانی به پوست می شوند. بادی میست دیلی رومنس وومن سکرت، رایحه اغواکننده و جذاب از ترکیب با رایحه انواع توت ها و مشک برای خانم هایی که طرفدار رایحه های شیرین و پودری هستند می باشد. پیشنهاد می کنیم از انواع مختلف دیدن نمایید.

بادی اسپلش گل شاه پسند و گل یاس لوکس شیمر Luxe Verbena Jasmine حاوی رایحه دلپذیر گل شاه پسند، گل یاس و مرکبات به همراه ذرات اکلیلی جهت ایجاد جلوه پرتلائلو و درخشنده بر روی بدن می باشد و حس طراوت و تازگی طولانی مدت را برایمان به ارمغان می آورد. این محصول پرفیومری توسط برند آمریکایی باقدمت بلکم Belcam تولید می شود، بلکم در زمینه محصولات حمام و خوشبوکننده فعال است و از سال 1954 در حال فعالیت می باشد. رایحه های مختلفی نیز دارند.

بادی اسپلش مگنولیا ویکتوریا رز Victoria Rose Magnolia Body Splash یک اسپری خوشبو کننده با رایحه ماندگار و مطبوع از سری محصولات خوشبو کننده ویکتوریا رز است. هرم رایحه بادی اسپلش مگنولیا ویکتوریا رز از نت پایینی پچولی یا نعناع هندی و عسل شروع می شود. از نت میانی این اسپری رایحه گل های سفید می طراود و نت بالایی رایحه این محصول نیز لیمو و نرولی است که رایحه ای است که از شکوفه های نارنج گرفته می شود که عطر بسیار خاص و ویژه ای دارد و برای بانوان خاص پسند است.

بادی اسپلش‌ های کسترس خوشبو کننده‌های سبک و رقیقی هستند که در ترکیبات آنها آب، الکل، روغن‌ و مرطوب کننده‌های طبیعی استفاده شده است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر نسبت به عطرها و ادکلن‌ها آن را تهیه کنید و از آن استفاده کنید. بادی اسپلش‌ها چند کار را همزمان انجام می‌دهند به پوست شما آبرسانی می‌کنند، بدن را خوشبو و مرطوب نگه می‌دارند و به دلیل آبرسانی از تعریق بیش از حد جلوگیری میکنند و به همین علت است که خیلی زود در بازار طرفداران زیادی میان آقایان و بانوان پیدا کرده‌اند.‌

دکمه بازگشت به بالا