اجتماعیتازه های کسب و کار

بهترین برند کیف چرم مردانه چیست؟

مروری بر برندهای برتر چرم

برترین برندهای چرم ایران از لحاظ چشم انداز، تنوع محصولات، کیفیت و خدمات پس از فروش از نگاه مشتریان بررسی می شوند. برای خرید کیف چرم مردانه تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

در بین برندهای خارجی چرم، معمولا شانل (Chanel)، هرمس (Hermes)، گوچی (Gucci)، پرادا (Prada)، بوتگا ونتا (Bottega Veneta)، بِربری (Burberry)، ورساچه (Versace)، لوئی ویتون (Louis Vuitton)، کوچ (Coach)، تیمبرلند (Timberland)، فندی (FENDI)، جورجیو آرمانی  (Armani) و… از معروفترین برندهای چرم دنیا به شمار می آیند.

چرم جانتا در مقالات متنوع و جامع به بررسی برندهای چرمی در کشورهای فعال در این حوزه پرداخته است.

 معرفی ۱۵ برند برتر چرم ایرانی

در خرید چرم دو تصمیم مهم وجود دارد: 1) چرم طبیعی یا چرم مصنوعی؟ 2) کدام برند چرم؟

اگر انتخاب شما چرم طبیعی باشد برند چرمی که انتخاب می کنید اهمیت بیشتری پیدا می کند.

شرکت چرم جانتا، با رویکرد همکارانه در صنعت چرم، در ادامه به معرفی برترین برندهای چرم ایرانی پرداخته است.

این شرکت ها در عین حال که رقیب چرم جانتا به شمار می آیند، اما با تلاش فراوان خود گام های موثری در توسعه، تعالی و رشد صنعت چرم در ایران برداشته و شایان تقدیر و توجه هستند.

         
چرم درسا چرم مشهد نوین چرم مارال چرم چرم پاندورا
         
کهن چرم چرم شیفر چرم دیبا چرم جانتا چرم بوفالو سفید
         
چرم کاکتوس چرم مغان شهر چرم چرم کیهان چرمیران

در ادامه به معرفی هرکدام از برندهای فوق پرداخته شده است:

چرم درسا

برند چرم درسا در سال ۱۳۷۰ با تولید ملزومات چرمی فعالیت خود  را آغاز کرد. درسا با هدف تولید محصولات باکیفیت و توسعه کارآفرینی در مسیر رشد قرار گرفته است. اقدامات این برند لوکس جهت توسعه و جهانی شدن وارد دوران جدیدی شده است.

برند چرم درسا به تولید محصولات فاخر و بسیار لوکس شناخته شده است که مخاطبان آن جز اقشار مرفه جامعه هستند. این برند روی مجلل بودن محصولاتش متمرکز و مأموریت خود را تبدیل چرم طبیعی به محصولی لوکس تعریف کرده است. درسا با شناخت مخاطبان و سبک زندگی انسان روی توسعه برند متمرکز شده و با ترکیب چرم و طلا برند تاج درسا را خلق کرد.

این مجموعه با همکاری برند های خارجی و شناخته شده جایگاه ویژه ای در اذهان مردم سراسر جهان به خود اختصاص داده است. یکی از این برند ها سواروسکی می باشد.

اقدامات درسا فقط محدود به این موارد نبوده و با ثبت برند خانه درسا وکافه درسا تمایز خاصی ایجاد کرده است. طراحی و تولید مبلمان و لوازم خانگی چرمی زیبا تحت فعالیت خانه درسا شناخته شده است. همچنین کافه درسا محیطی جان بخش را فراهم آورده است.

 برای مشاهده انواع کیف چرم مردانه میتوانید به وبسایت های معتبر و نمایندگی ها مراجعه کنید.

چرم مشهد

برند چرم مشهد در سال ۱۳۵۷ با هدف ارتقا ارزش افزوده محصولات چرمی تأسیس شد. ایجاد اشتغال، عرضه ی محصولات در داخل و خارج کشور و با به کارگیری حداکثر توان نیروکار و امکانات از دیگر اهداف برند است. در چرم مشهد زنجیره تولید محصولات چرمی از تبدیل پوست خام به چرم و چرم به محصولات چرمی و عرضه ی انجام می شود. در واقع چرم مشهد نخستین کارخانه است که زنجیره تأمین دارد.

این مجموعه به تولید انواع البسه زنانه و مردانه، انواع کیف ها و دستکش اشتغال داشته و در حال پیشرفت روزافزون است. چرم مشهد هم راستا با کیفیت و نوآوری استفاده از از الگوها، استانداردها، فن آوری های جدید همچنین ارتقای منابع انسانی، مالی و ماشین آلات درصدد افزایش کیفیت و بهره وری  و فراهم آوردن شرایطی جهت رفاه حال مشتریان و ایجاد زندگی بهتر برای آنان است.

جلب رضایت مشتری، کارآفرینی، تکنولوژی برتر از جمله ارزش های مجموعه چرم مشهد است. چرم مشهد شعار خودر ا پیشتازی در کیفیت و نوآوری عنوان کرده است. رسالت برند را افزایش ارزش و محبوبیت میان کارکنان، مشتریان و سهامداران از طریق عرضه بهترین محصولات در داخل و خارج تعیین کرده است.

 مارال چرم

این شرکت از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در زمینه ی تولید محصولات چرمی آغاز کرده است. مجموعه در سال ۱۳۸۲ با انتخاب نام ” نوین چرم ” به عنوان برند خود فعالیت خود را ادامه داد.  نوین چرم با هدف تولید و داشتن جایگاه ویژه در صنعت چرم در حوزه ی طراحی با طراحان خبره خارجی نیز مشارکت داشته است. نوین فرایند صادرات محصولاتش را به چندین کشور آغاز کرده که این امر نشان از علاقه به ایجاد چهره ی بین المللی برند دارد.

نوین چرم نیازهای طرفداران استایل های رسمی همچنین غیر رسمی و اسپرت را با گوناگونی طرح ها در کلکسیون های متعدد خود پوشش داده است.

 مارال چرم

مجموعه مارال چرم از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در زمینه ی تولید محصولات چرمی آغاز کرده است.

مارال به کمک کارکنان خِبره در واحدهای مختلف مجموعه، استفاده از آخرین تکنولوژی ها در تولید، تحقیقات بازار و شناسایی نیاز افراد، همچنین تولید محصولات مطابق با استاندارهای جهانی و شناخت بازار محصولات خود را روانه بازارهای داخلی و خارجی کرده است. ماحصل تلاش این مجموعه شعب مختلف آن در داخل همچنین در چند کشور خارجی می باشد.

قیمت محصولات مارال چرم همانند برندهای لوکس چرمی بالا می باشد.مارال شرایط و جشنواره های ویژه را برای رفاه مشتریان و جلب رضایت آنان جهت خریدی به صرفه قرار داده است.

 چرم پاندورا

فعالیت این مجموعه از سال ۱۳۷۵ آغاز شده و تاکنون نیز از پیشروان در همراهی تکنولوژی، مد و کیفیت بوده است.

این مجموعه با طراحی سیستم گردش هوای داخل کفش و خروج هوا از تعریق پا جلوگیری می کند. این مزیت و ویژگی ابتدا در کفش های پاندورا طراحی و عرضه شد. کیفیت و تنوع کفش های دکتر پاندورا سبب شده که در میان طرفداران کفش های چرمی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. عدم تنوع در کفش های طبی همیشه نارضایتی این گروه از مصرف کنندگان را به همراه داشته است.

مجموعه چرم پاندورا با پاسخ به این نیاز و ارائه طرح های متنوع و شیک نیاز مشتریان را مرتفع کرده است.

 کهن چرم

کهن چرم از سال ۱۳۶۸ با طراحی، تولید و صادرات محصولات چرمی فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند در مسیر پر چالش توانسته در نهایت جایگاه خود را به تثبیت برساند. این مجموعه با راه اندازی کارگاه و ماشین آلات سنتی کار خود را آغاز کرده و نام آذرین را برای خود برگزیده است. بعدها با نام صنایع چرمی کیفیران فعالیت خود را ادامه داده و در حال حاضر با برند کهن چرم شناخته شده است.

مجموعه با طراحی و ارائه ی طیف وسیعی از انواع کیف، ست اداری، تنوع بالا در اکسسوری و هدایای چرمی مخاطبان خاص خود را شناسایی کرده است. کهن چرم با تولید کیف های رسمی، ست های اداری، طرح های هخامنشی و سبکی کلاسیک شناخته شده است.

 چرم شیفر

چرم شیفر در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در زمینه ی تولید محصولات چرمی آغاز کرد. این مجموعه در همان ابتدا با هدف ورود به بازار های بین المللی و صادرات وارد حوزه ی تولیدات چرمی شد. به همین دلیل بازارهای بین المللی را تحت نظر قرار داده و توانسته به ۱۰ کشور جهان محصولات خود را صادر کند. چرم شیفر در حوزه ی صادرات موفق به دریافت لوح صادرکننده فعال کشور شد.

شیفر با استفاده از تکنولوژی و متدهای روز دنیا و تولید محصولات مرغوب نیاز و خواسته های مشتریان را مرتفع کرده است. با تأسیس شعب در اقصی نقاط کشور توانسته در همه حال آماده ی خدمت رسانی به مشتریان باشد.

 چرم دیبا

در سال ۱۳۷۵ برند دیبا  در راستای طراحی و تولید هدایای فاخرو لوکس چرمی شروع به کار کرد. مجموعه دیبا در ۲۴ سال فعالیت خود، با سازمان ها و ارگان های مختلفی همکاری داشته است. بعد از سابقه ی طولانی مدت در عرصه ی فروش سازمانی، فروش اینترنتی را نیز به حوزه ی فعالیت خود اضافه کرد. دیبا همچون بسیاری از برندهای چرم ایرانی درصدد ارائه محصولاتی خلاقانه و باکیفیت در گروه محصولات چرمی است.

 چرم جانتا

چرم جانتا، به عنوان یکی از باسابقه‏‌ترین شرکت ‏های طراحی و تولید محصولات و هدایای چرمی در ایران شناخته شده  است. این مجموعه رویکردی هنرمندانه و فناورانه برای جلب رضایت پایدار مشتریانش در اقصا نقاط کشور به کار گرفته است. جانتا توانسته در طول سالیان فعالیت خود به انتخاب برتر مشتریان محصولات چرم تبدیل گردد.

در جانتا همیشه فناوری در خدمت نوآوری است، تا محصولی نفیس با طراحی بی‏‌نظیر و کیفیت ممتاز و تجربه‌ فراموش نشدنی برای مشتریان فراهم نماید.  دورنمای چرم جانتا، تبدیل شدن به برند ممتاز و محبوب ایرانی و نقش‌آفرینی مؤثر در سطح بین ­المللی در زمینه چرم است. هدف جانتا اینست که سهمی قابل توجه در ارتقای کیفیت زندگی مخاطبانش فراهم آورد. بر اساس این چشم انداز، تمام همت و ظرفیت بخش تولید جانتا در راستای رضایت مشتری قرار گرفته است.

تغییر برند، حضور فعال در فضای اینترنت و تغییر رویه از فروش سازمانی به فروش مصرفی در چرم جانتا به این منجر شده است که به عنوان یک برند نوظهور در صنعت چرم شناخته شود.

 چرم بوفالو سفید

چرم بوفالو سفید در زمینه ی تولید و عرضه ی محصولات چرمی دارای بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت است. این مجموعه صادرات را از امور قابل اهمیت در این صنعت می داند به همین منظور پا به عرصه ی بین المللی  گذاشت. هدف بوفالوسفید ارتقا کیفیت محصولات تولیدی مجموعه است. این شرکت دارای طیف وسیعی از محصولات که شامل انواع کیف، ساک و انواع کفش های اسپرت و کلاسیک است.

بوفالوسفید در تلاش است با به کارگیری برترین تکنولوژی ها بهترین محصولات را به مصرف کننده ارائه دهد. هم اکنون بوفالوسفید جز برندهای برتر محصولات چرمی در ایران شناخته شده است.

 چرم کاکتوس

برند چرم کاکتوس نیز در سال های اخیر در رده ی برندهای قابل اتکای چرم های ایرانی قرار گرفته است. این برند مانند سایر برندهای برتر ایرانی فعال در حوزه ی چرم، با استفاده از مواد باکیفیت و برترین طراحان محصولاتی باکیفیت در رده پوشاک، کیف و کفش چرم را عرضه می نماید.

تمام تلاش مجموعه براینست که هر ایرانی محصول چرمی باکیفیت و قیمت مناسب را تهیه و استفاده کند. چرم کاکتوس جزو برندهای نوظهور چرم بوده که تولیدات باکیفیتی را عرضه نموده است. این برند نحوه ارائه و تولید محتوای باکیفیت جهت توسعه حضور فعال در فضای اینترنت را در دستور کار دارد.

معیارها و استانداردها انتخاب بهترین برندهای چرم ایرانی چیست؟

ما برای بررسی بهترین برندهای چرم وطنی، گشت‌وگذاری کرده‌ایم. سایت‌هایشان و سایت‌های معتبری مانند دیجی‌کالا، صفحات آنها در شبکه‌های اجتماعی و نظرات کاربران و خریداران قبلی‌شان را بررسی کرده‌ایم و معیارهایی را برای انتخاب بهترین‌ها به دست آورده‌ایم. چه معیارهایی؟

  • طراحی؛
  • تنوع؛
  • قیمت؛
  • کیفیت محصول.

منظور از کیفیت محصول این است که کیفیت چرم مورد استفاده، متریال و مواد به‌کاررفته و شیوه دوخت بخش‌هایی مانند زیپ یا دکمه و… چگونه بوده است. آماده‌اید؟ رتبه‌بندی این محصولات نشانه برتری برندی به برندهای دیگر نیست و این ترتیب براساس قیمت شکل گرفته است؛ از شماره یک تا آخرین شماره، برندها براساس بیشترین قیمت به سمت کمترین مرتب شده‌اند.

۱. درسا؛ کیفیتی مثالزدنی در کنار قیمتی بالا

درسا از برندهای خوش‌نام و لوکس چرم ایرانی است. این برند محصولات مختلفی تولید می‌کند که در ادامه از آنها برایتان خواهیم گفت. اگر به دنبال محصولاتی با طراحی مینیمال هستید، به احتمال زیاد از درسا استقبال خوبی خواهید کرد.

طراحی

طراحی‌های محصولات برند درسا خاص است. این برند به دنبال ایجاد سبک‌وسیاق مخصوص به خود است و سعی دارد که محصولات مختلفش مانند انواع کیف و کفش را با طرح‌هایی روانه بازار کند که با مدل‌های رقبا تفاوت‌هایی دارند.

طراحی کیف‌های دستی، دوشی و صندل‌ها، کیف پول‌ها و بوت‌ها یا کفش‌های این برند هم امضای خاصی دارد و متبادرکننده حس ظرافت و تجمل است. در محصولاتی مانند کیف پول‌ها و صندل‌های برند درسا گواهی این ادعا هستند که برند روی سادگیِ تجمل‌گرایانه کار می‌کند.

تنوع

درسا محصولات متنوعی دارد. این برند کیف، کفش، کیف پول، کمربند، اکسسوری و جواهرات تولید می‌کند. هریک از این دسته‌بندی‌ها هم دارای گزینه‌های مختلفی هستند و زیرمجموعه‌های گوناگونی دارند.

برای مثال، در بخش تولید کیف که خودش، مانند محصولات دیگر این برند به دو گروه زنانه و مردانه تقسیم می‌شود، زیرمجموعه‌های کیف دسته‌دار، کیف اداری، کیف دوشی، کوله‌پشتی، و… را می‌بینیم. البته یادتان باشد که این برند چرم لباس تولید نمی‌کند؛ منظور کت و پالتو و… است.

درسا از تولید محصولاتی که نام برده شد، پا را کمی فراتر هم گذاشته و محصولات خانه مانند فرش چرمی، میز و صندلی و… تولید می‌کند. طراحی این محصولاتش هم با ظرافت و نوعی ساده‌گراییِ لوکس همراه است.

قیمت

وقتی از چرم حرف می‌زنیم، نمی‌توانیم انتظار قیمت‌های اندک برای محصولات داشته باشیم. برند درسا هم اصلا برند ارزان‌قیمتی نیست که گران‌ترین برند چرم ایرانی است. برای خرید از این برند باید بودجه‌ای بالای یک میلیون تومان داشته باشید. هما‌ن‌طور که چندبار دیگر هم اشاره شد، درسا برندی لوکس به حساب می‌آید. ارزان‌ترین محصولات این برند در حوالی ۶۰۰ هزارتومان به بالا هستند؛ برای مثال جاکارتی‌های این برند در قیمتی مشابه با این رقم به‌فروش می‌رسند. (تابستان ۱۴۰۰)

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات این برند مطلوب است. همان ظرافتی که در طراحی کیف‌ها، کفش‌ها و…، دیده می‌شود در بخش‌هایی مانند زیپ و تزیینات هم به چشم می‌آید. متریال بیشتر محصولات درسا چرم گاوی است.

۲. نوینچرم؛ تلاش برای جلبنظر همه سلیقهها

نوین‌چرم هم برند موفق دیگری است که به‌سادگی می‌تواند در فهرست بهترین برندهای چرم ایرانی جایی برای خود پیدا کند. این شرکت هم محصولات استاندارد و زیبایی روانه بازار می‌کند.

طراحی

طراحی‌های برند نوین‌چرم هم تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند و مانند چرم مشهد برای همه سلیقه‌ها هستند. چیزی که در این برند هم دیده می‌شود، وجود دقت، ظرافت و استانداردهایی است که هر مشتری و بیننده‌ای سریع متوجه آنها در محصولات می‌شود.

تنوع

نوین‌چرم تنوع محصول زیادی دارد. این برند انواع کیف، کفش، کلاه و دستکش تولید می‌کند و مدل‌هایش هم سلیقه‌های اسپرت و غیررسمی را راضی نگه می‌دارد و هم کلاسیک‌پوش‌هایِ رسمی‌دوست را.

قیمت

قیمت‌های نوین‌چرم هم از ۵۰۰ هزارتومان به بالاست و البته باید بدانید که این برند مانند چرم مشهد، جشنواره‌های فروش و برنامه‌های تخفیفی هم برگزار می‌کند. بنابراین، اگر حواستان باشد و فعالیت‌های این برند را دنبال کنید، امکان خرید با تخفیف هم برایتان وجود خواهد داشت.

کیفیت محصولات

جزئیاتی از محصولی از نوین چرم

کیفیت دوخت، چرم و متریال جانبی مانند بندها، زیپ‌ها و دکمه‌های محصولات نوین‌چرم هم بالاست و نمی‌توان به آنها ایرادی گرفت. این برند معروف به‌خوبی می‌داند که هر محصول دارای ابعاد مختلف است و برای اینکه گزینه‌ای استاندارد پیش چشم مخاطب ارائه کند، نیاز به رعایت استانداردهای بخش‌های مختلف تولید دارد.

۳. چرم مشهد؛ توجه به استانداردهای تولید

کسانی که طرفدار چرم هستند، حتما نام برند چرم مشهد را شنیده‌اند. این مورد هم از خوش‌نام‌هایِ معتبر بازار است. اما اجازه بدهید که ویژگی‌هایش را با استانداردها و معیارهایی که گفتیم، بررسی کنیم.

طراحی

چرم مشهد از نقطه‌نظر طراحی در جایگاه مطلوبی ایستاده است. چرا؟ چون نه مانند درسا به گرایش دارد و نه مانند پاندورا به نقش‌ها، رنگ‌ها و حواشی مختلف مانند زیپ و بند زیاد توجه می‌کند. طراحی محصولات چرم مشهد همه‌پسند هستند و اغراقی در سادگی یا طرح و نقش ندارند. در واقع، با برندی معقول روبه‌رو هستید که احتمالا برای تمام سلیقه‌ها چیزی در آستین دارد.

 

تنوع

تنوع محصولات چرم مشهد هم زیاد است. این برند علاوه بر کیف، کفش، دستکش و اکسسوری‌ها در تولید لباس هم فعال است و مانتو و کت‌های چرمی هم روانه بازار می‌کند. بنابراین، در حوزه محصولات چرمی از دو برند دیگر تنوع بیشتری دارد. محصولات چرمی این برند در رنگ‌ها و طرح‌های زیبایی به فروش می‌رسند.

با بهترین برندهای چرم دنیا آشنا شوید

فِندی | FENDI

فندی از بهترین برند های چرم

برند توسط ادل و ادوارد فندی در سال 1925 در رم تاسیس شد. این برند طی سال‌های متمادی به عنوان یک مزون مشهور ظاهر شد که دلیل آن نوآوری‌ بود که عمیقاً با ریشه‌های رومی‌اش ارتباط داشت. امروزه، با گذشت بیش از 90 سال، FENDI مترادف با سنت، آزمایش و خلاقیتِ جسورانه است و از بهترین برند های چرم نیز به شمار می آید.

کیف پول جلو آلبوم طرح ستاره FENDI

کیف پول زنانه چرم مصنوعی با بالاترین کیفیت.

فندی که در لیست بهترین برند های چرم قرار دارد، اولین بوتیک خود را که یک فروشگاه کیف دستی و کارگاه خز بود در سال 1926 و در via del Plebiscito افتتاح کردند که بلافاصله با موفقیت بسیار خوبی مواجهه شد. در پایان دهه 40 و 50 فرزندان فندی هم به آنها پیوستند و این برند را با سرعت بیشتری گسترش دادند. در سال 1965 آنها همکاری خود را با یک طراح جوان آلمانی، کارل لاگرفلد آغاز کردند. در دستان او، یک انقلاب مد رخ می دهد: خز تغییر می کند، قالب می گیرد، دوباره طراحی می شود و دوباره تفسیر می شود. در این زمان او لوگوی نمادین “FF” را طراحی می کند که مخفف “Fun Furs” است.

خلاقیت فوق العاده و بی حد و حصر همراه با تحقیق برای مواد و جزئیاتِ با کیفیت، راز پشت آیکون های FENDI، کیف های باگت و پیکابو است. این آثار که به ترتیب توسط Silvia Venturini Fendi در سال‌های 1997 و 2008 خلق شدند، نه تنها آزمون زمان را پس داده‌اند، بلکه به نمادی از خود مزون و برند تبدیل شده‌اند. تلاشی که بیش از 90 سال دوام آورده و میراثی از اختراع و خلاقیت بی‌سابقه در هنر خز را ایجاد کرده است و جایگاه خوبی در لیست بهترین برند های چرم پیدا کرده است.

Fendi همچنان بعد از دهه ها یکی از پرطرفدار ترین برند های مشتریان است و در لیست بهترین برند های چرم قرار می گیرد. علت شهرت این برند را می توان تغییر مداوم سبک های خود مثل  Peekaboo و Baguette دانست که هر بار با شکستن قالب ها روح تازه ای را در این سبک ها جاری می کنند.

ست هدیه چرم طبیعی مردانه برند FENDI

یکی از بهترین ست های چرم مردانه که از چرم طبیعی و بسیار مرغوب تهیه شده؛ طرح برند فندی نیز در کنار باکس بسیار جذاب آن جلوه متفاوتی را می دهد.

پرادا | PRADA

پرادا از بهترین برند های چرم

اولین فروشگاه در سال 1913 در Galleria Vittorio Emmanuele II در میلان ایتالیا افتتاح شد. ماریو پرادا با برادرش، مارتینو، فروشگاه کالاهای چرمی را افتتاح کرد. این فروشگاه کیف، صندوق عقب، بخارشو و لوازم جانبی سفر می فروخت. در سال 1919 به پرادا عنوان تامین کننده رسمیِ خانه سلطنتی ایتالیا اعطا شد. این تمایز معتبر به پرادا اجازه داد تا نشان رسمی خانه ساووی و طرح طناب گره‌دار را در لوگوی علامت تجاری خود به نمایش بگذارد. این افتخار همان چیزی است که پرادا را به نمادی از اشراف ایتالیایی تبدیل می کند و در زمره بهترین برند های چرم قرار می دهد.

دختر ماریو پرادا، لویزا پرادا به عنوان جانشین او، کسب و کار خانوادگی را بر عهده گرفت و تقریباً بیست سال آن را اداره کرد. در اواسط دهه 1970، دختر لوئیزا، میوچیا پرادا، به مادرش در تجارت خانوادگی پیوست. در سال 1977، میوچیا پرادا با پاتریزیو برتلی، جوان ایتالیایی که تجارت کالاهای چرمی خود را داشت آشنا شد. او به کسب و کار خانوادگی پرادا پیوست و همکاری او با میوچیا تاریخ پرادا را در مسیر جدیدی قرار داد. خلاقیت پیچیده میوچیا و شهود کارآفرینی برتلی به گسترش تجارت پرادا و قرار گرفتن در لیست بهترین برند های چرم کمک کرد.

این شرکت اولین بار در سال 1979 کفش را به خط تولید رو به رشد خود اضافه کرد. اولین مجموعه کفش های زنانه آن با استقبال خوبی روبرو شد. این تجارت به رشد خود ادامه داد و از بهترین برند های چرم شد. پرادا شبکه فروشگاه های مستقیم خود را در بازارهای سراسر جهان گسترش داد. این فروشگاه ها به دلیل زیبایی تمیز و همچنین رنگ سبز منحصر به فرد دیوارها شناخته شده بودند. این رنگ به “پرادا سبز” معروف شد. اولین “فروشگاه سبز” در میلان در Via della Spiga افتتاح شد. بوتیک ها در لندن، مادرید، توکیو، پاریس و توکیو به دنبال آن بودند.

دنیای مد عاشق خطوط تمیز، پارچه های مجلل و انتخاب رنگ پرادا شد. آنها در اوایل دهه 1990 به یکی از محبوب ترین برندهای دنیای مد تبدیل شدند. میوچیا و برتلی در سال 1987 ازدواج کردند و این دو هنوز در راس تجارت خانوادگی پرادا هستند. صنعت پرادا چندین برند کوچکتر را در خود جای داده است اما قلب تجارت هنوز برند پرادا است؛ پرادا قطعا اینجاست تا بماند.

گوچی | GUCCI

برند گوچی از بهترین برند های چرم

شرکت که در سال 1921 توسط گوچیو گوچی در فلورانس ایتالیا تأسیس شد، به سرعت به یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان محصولات چرمی با کیفیت تبدیل شد. گوچیو گوچی مانند روزهای اولیه لویی ویتون، از چمدان های لوکس سفری که مهمانان به هتلی که در آن کار می کرد در پاریس آورده بودند، الهام گرفت. تخصص شرکت او تکمیل چرم بود، زیرا گوچیو از تکمیل کننده های چرم فلورانسی بسیار ماهر استفاده می کرد و همین پایه ای برای قرار گرفتن در لیست بهترین برند های چرم شد.

کیف پول گوچی دور زیپ سه خط

کیف پول چرم مصنوعی با دوام و با کیفیت

پس از جنگ جهانی دوم، برند گوچی رونق گرفت. دهه 1980 دوران سختی برای گوچی بود، درگیری‌های داخلی خانوادگی شرکت را تقریباً نابود کرد. با این حال، با بر عهده گرفتن تام فورد در نقش مدیر خلاق گوچی در سال 1994، این برند که از بهترین برند های چرم است بار دیگر مطرح شد و به چیزی تبدیل شد که ما می‌دانیم و دوست داریم. تحت رهبری تام فورد، گوچی تا حد زیادی محصولات خود را محدود کرد و شروع به انتشار سبک های نمادین و در عین حال مدرنی کرد که امروزه می بینیم.

با این حال، برخی از محبوب ترین کیف های دستی گوچی که می بینید از چرم ساخته نشده اند، بلکه بیشتر از پارچه بوم ساخته شده اند. این به این دلیل است که در طول جنگ جهانی دوم، مواد چرمی مرغوب عرضه محدود و تقاضای کمتری داشتند – با این حال، مشابه بوم روکش دار لویی ویتون، بوم پنبه ای گوچی با چاپ GG به یکی از اصلی ترین مدهای لوکس تبدیل شد. بوم Gucci GG اغلب با چرم ظریف و خطوط قرمز و سبز امضای گوچی تکمیل می شود.

با این حال، بسیاری از محصولات گوچی مورد علاقه ما، از کمربندهای نمادین آنها گرفته تا کیف های دستی اصلی آنها، از بوم ساخته نشده اند. بسیاری از محصولات قدیمی گوچی با پوست خوک، گوساله و چرم های عجیب و غریب وارداتی از نقاط مختلف جهان ساخته شده اند. چرم گوچی امروزی چرم فوق لوکس گوچیسیما است که در زبان ایتالیایی به معنای “گوچی ترین” است. در سال 2006 توسط مدیر خلاق آن زمان فریدا جیانینی معرفی شد. دارای یک الگوی لوگوی GG بهم پیوسته برجسته شبیه به آنچه در بسیاری از محصولات بوم گوچی یافت می شود، و یکی از ویژگی های اصلی شناسایی در هنگام احراز هویت کیف ها و کمربندهای Gucissima است.

ست هدیه چرم 4تکه برند Gucci

گزینه ای بسیار مناسب برای هدیه، با کیفیت بسیار بالا و طرح برند گوچی به همراه یک باکس جذاب

ورساچه | Versace

برند ورساچه از بهترین برند های چرم

یک شرکت مد لوکس ایتالیایی است که توسط جیانی ورساچه در سال 1978 تاسیس شد. این شرکت پوشاک و لوازم جانبی ایتالیایی لوکس تولید می کند. لوگو ورساچه، سر مدوسا یک شخصیت اساطیری یونانی است. علت انتخاب مدوسا این بود که مردم عاشق شده بودند و راهی برای بازگشت نداشتند.

جیانی ورساچه نیز امیدوار بود شرکتش همین تأثیر را بر مردم و کسانی که لباس و کفش او می پوشند داشته باشد. برند ورساچه که در لیست بهترین برند های چرم قرار دارد به خاطر طرح‌های نوآورانه‌اش با چاپ‌های پر زرق و برق نمادین و رنگ‌های روشن شناخته می‌شود. این شرکت در سال 2018 اعلام کرد که استفاده از خز را در مجموعه های خود متوقف خواهد کرد.

در سال 1972، جیانی ورساچه اولین مجموعه های خود را برای کالاگان، جنی و همدستی طراحی کرد. در سال 1978، این شرکت با نام “جیانی ورساچه دونا” راه اندازی شد.اولین بوتیک ورساچه در Via della Spiga در میلان در سال 1978 افتتاح شد. ورساچه یکی از معدود طراحان مستقلی بود که کنترل همه چیز را در مورد برند، از طراحی گرفته تا خرده فروشی، در دست داشت.

ورساچه اغلب به عنوان “طراح راک اند رول” توصیف می شد زیرا آنها برای بسیاری از مشتریان مشهور از جمله التون جان و مایکل جکسون طراحی می کردند. ورساچه در سال 1992 لباس های صحنه و لباس های جلد آلبوم را برای التون جان طراحی کرد. ورساچه همچنین برای شاهزاده خانم ولز و پرنسس کارولین موناکو لباس طراحی کرده است. شرکت ورساچه به دلیل استفاده از همان مدل‌هایی که در باند فرودگاه انجام می‌دهند، در تبلیغات خود مشهور و از بهترین برند های چرم است.

پس از قتل جیانی ورساچه در سال 1997، خواهرش دوناتلا ورساچه، معاون سابق رئیس جمهور، مسئولیت مدیر خلاقیت را بر عهده گرفت و برادر بزرگترش سانتو ورساچه مدیرعامل شد. در سال 2000، “لباس سبز ورساچه” که جنیفر لوپز در چهل و دومین دوره جوایز سالانه گرمی پوشیده بود، توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد و در سال 2008 به عنوان “پنجمین لباس نمادین تمام دوران” انتخاب شد و لباس هرلی در سال 1994 برای اولین بار در سال 2008 انتخاب شد. از سال 2016، بیش از 1500 بوتیک در سراسر جهان فعالیت می کنند. اولین بوتیک خارج از ایتالیا در گلاسکو، اسکاتلند، در سال 1991 افتتاح شد.

کیف پول رو دوخت طرح برند ورساچه

این کیف پول از چرم مصنوعی بسیار مرغوب و با طرح ورساچه تهیه شده که به دلیل ظاهر زیبا و دوام بالا برای هدیه دادن بسیار مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا