دانشجوی خودکشی کرده دانشگاه تهران درگذشت

در پیام تسلیت دانشگاه به مناسبت درگذشت این دانشجو آمده است:

خودکشی دانشجو در دانشگاه تهران درگذشت

«ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم.

این خبر جان باختن دانشجوی دانشکده برق و کامپیوتر دانشکده فنی است که بر اثر تصادف دلخراش بامداد روز شنبه 21 آذر 1401 مجروح و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

خودکشی دانشجو در دانشگاه تهران درگذشت

ضمن قدردانی از زحمات بی چون و چرای همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران در جهت حفظ جان دانشجویان دانشگاه تهران، مراتب تسلیت خود را به خانواده و همکلاسی های این عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای درگذشتگان و بازماندگان شفای علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم. ” صبر جمیل مشکل دارد.

«زهرا.ج» دانشجوی دکتری مهندسی برق دانشگاه تهران بعدازظهر شنبه 21 آذرماه از پله‌های طبقه دوم دانشکده قدیم دانشکده مهندسی برق واقع در دانشکده فنی (امیرآباد شمالی) می‌پرد. . بررسی ها نشان می دهد که این دانشجو در مقابل درخواست استاد مبنی بر درج افراد غیر مرتبط با مقاله اش در متن خود دست به خودکشی زده است.

این دانشجو مدت کوتاهی پس از ملاقات با یک استاد به بیمارستان منتقل شد و اقدام به خودکشی کرد.

منابعی در گفت وگو با سلام آنلاین روز گذشته با تایید این خبر گفتند: در جریان این حادثه که پیش از ظهر در فضای دانشگاه رخ داد، دانشجویی با استادش بر سر نامش دعوا می کرد که در متن آمده است. گفته می شود که استاد اصرار به ثبت نام کسانی که هیچ ارتباطی با مقاله ندارند را داشته است، اما دانشجویان نپذیرفته اند. برخی منابع حاکی از آن است که دانشجو به استاد گفته است که در صورت امتناع از ثبت نام، فرد از خود سوء استفاده کرده و به گفتگو با استاد ادامه داده است، اما متأسفانه دانشجو خودکشی کرده است.

این دانش آموز دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

35 271

دکمه بازگشت به بالا