اقتصادی

برگزاری چهارمین مدرسه تابستانی دیپلماسی اقتصادی

چهارمین مدرسه تابستانی دیپلماسی اقتصادی با محوریت محلات در دریای خزر به همت دانشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق(ع) و با مشارکت بنیاد نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مرکز دولت برگزار شد.

به گزارش سلام آنلاین، در این راستا سلسله نشست هایی به منظور معرفی فرصت ها و چالش های روابط دوجانبه اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه دریای خزر با حضور اساتید دانشگاه ایکاچ برگزار شد. سفیر. مدیران ارشد بخش دولتی و غیردولتی، مشاوران و همکاران، اقتصاددانان و تجار، بازرگانان و اعضای هیئت اتاق های بازرگانی؛ کارما مشترک.

از جمله مهم ترین اهداف چهارمین دیپلماسی اقتصادی تابستانی، شناخت موقعیت و اهمیت دریای خزر و اوراسیا در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، بررسی فرصت ها و چالش های موجود در روابط دو کشور است. جمهوری اسلامی ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر و اوراسیا از دیدگاه دیپلماتیک. و اقتصاد، سیاست، گردشگری، تجارت و سرمایه گذاری خارجی، حمل و نقل و لجستیک، تجارت، شرایط تحمیلی تحریم های اقتصادی و بررسی آینده بازار انرژی در منطقه خزر؛ نقل قول.

علاوه بر موارد ذکر شده، برگزاری کارگاه های تخصصی مطابق با شگردهای بین المللی مذاکره و تجارت مناسب منطقه خزر نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این مدرسه تابستانی است.

همچنین پس از ارزیابی پژوهش، گواهی معتبر از سوی برگزارکنندگان چهارمین مدرسه تابستانی اقتصاد دیپلماتیک به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

مدرسه تابستانی دانشکده دیپلماسی اقتصادی در کشورهای حاشیه خزر به دانشجویان، اساتید و موسسات تحقیقاتی، تجار و سرمایه گذاران فعال بخش خصوصی، خبرنگاران و اصحاب رسانه های تخصصی و عموم پژوهشگران علاقه مند توصیه می شود.

لازم به ذکر است تاریخ افتتاحیه این دوره از 9 مرداد لغایت 15 شهریور 1401 به صورت ارتباط مجازی و جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام (با ظرفیت محدود) در آموزش گسترده و یا ثبت نام در دوره های تخصصی تا مرداد ماه خواهد بود. 26 سال جاری از طریق تلفن یا پیامک به شماره 09218773650 در پیام رسان واتس اپ. بر این اساس اولویت ثبت نام دقیق تا زمان ثبت نام مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا