فرهنگ و هنر

رسانه‌های بیگانه نمی‌گذارند صدای محبوبیت جمهوری اسلامی در جهان شنیده شود

سلام آنلاین/ چهارمحال و بختیاری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راتا وقتی ایمان ما قوی باشد، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند، دنیا به ملت ایران امیدوار است، در دنیا شنیده می شود.

سردار علیرضا تنگسیری 30 خرداد در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم جامعه عشایری کشور با اشاره به اینکه شهدا با خون خود پایه های انقلاب اسلامی را بنا نهادند و گفتند صلح و امنیت کنونی مدیون کشور است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از 11 هزار برگزارکننده کنگره جامعه عشایری به همت چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد و گفت: حمایت از ولایت فقیه در وصیت نامه شهدا مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس شاهد جانفشانی عشایری برای دفاع از این مرز و بوم در کنار سایر اقوام هستیم، تصریح کرد: زمانی که دشمن به آبادان رسید، روحانیت به میدان آمدند و با دست خالی ایستادند اما شجاعانه به مقابله پرداختند. دشمن.

تا زمانی که ایمان ما قوی است، دشمن می‌تواند بی‌عیب باشد، امید دنیا مردم اسلام، ایران، رسانه‌های بیگانه هستند، نگذارید صدای محبوبیت جمهوری اسلامی در دنیا به گوش برسد. تنگسری گفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه شهدا حماسه ای آفریدند که ما همچنان از آن استفاده می کنیم، خاطرنشان کرد: بعد از توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق توسط انگلیسی ها، مقام معظم رهبری گفتند که جنگنده های ایرانی از تهاجم خارج نمی شوند، پاسخی نیست. ” و خوشبختانه بعد از 24 ساعت کشتی انگلیسی غرق شد و در نزدیکی سواحل جهان عرب به اسارت نیروهای ایرانی درآمدیم.

وی با بیان اینکه ارواح شهدا پاسدار انقلاب اسلامی هستند، تاکید کرد: عزتی که شهدا برای کشور آفریده اند باعث ترس در دل مستکبران و دشمنان نظام جمهوری اسلامی شده است.

“یک نفتکش ایرانی توسط یونانی ها دستگیر شد، اما نیروهای ایرانی با شجاعت دو نفتکش را توقیف کردند. این نشان از عزت ایران است. رسانه های خارجی را نباید نادیده گرفت. احتمالا به دلیل مسائل امنیتی است، اما نظامیان، مقامات جمهوری اسلامی شهرت جهانی دارند.”

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن از جمهوری اسلامی خارج نمی شود، گفت: نباید به دشمن و بیگانگان رحم کرد، اگر با وحدت ولایت بپذیریم کمر دشمن را خواهیم شکست. دشمن

وی افزود: ما به شهدای عزیز کشورمان افتخار می کنیم، نباید به طور کلی از خیانت مردم که محدود به همه نیروهای خدمتگزار کشور است صحبت کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا