اقتصادی

تولید مواد ضدعفونی کننده خانگی تا صنعتی با فناوری الکترولیز آب و نمک

محققان یک شرکت فناوری مستقر در پارک علم و فناوری کردستان فناوری‌هایی را توسعه داده‌اند که می‌توان از آن برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده برای همه کاربردها، از خانگی تا صنعتی استفاده کرد.

قانع زندی از محققین این طرح در گفت وگو با سلام آنلاینبه این معنا توضیح داد: دستگاه طراحی شده قادر است با الکترولیز نمک خالص و آب شهری و حداکثر تا 2 لیتر محلول ضدعفونی کننده تولید کند.

وی با تایید استفاده از محلول ضدعفونی کننده برای ضدعفونی دست ها و سطوح، افزود: فناوری تولید این محلول مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است. اداره ایران.

زندی تولید ضدعفونی کننده های ارزان قیمت را از مزیت های این محصول عنوان می کند و یادآور می شود: از الکترولیز آب و نمک ضدعفونی کننده های جدیدی تولید می شود که منحصر به فردترین آنها محلول آب است ضدعفونی کننده هیپوکلروس اسید با فرمول شیمیایی HClO گلبول های سفید بدن این ماده را برای از بین بردن میکروارگانیسم های مضر بدن تولید می کنند.

این دستگاه با کمک آب و نمک این ماده را تولید می کند و از آنجایی که سموم تولید شده در آن مقرون به صرفه است، می توان از آن در صنایعی مانند کشاورزی، طیور و پزشکی استفاده کرد و در منزل نیز قابل استفاده است.

زندی با تاکید بر اینکه ضدعفونی کننده های تولید شده با این فناوری ارگانیک و طبیعی هستند، تاکید می کند: محلول های ضدعفونی کننده آن نیز برای از بین بردن انواع باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها استفاده می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا