عمومیتازه های کسب و کار

معرفی بهترین ویژگی های تلویزیون سونی مدل 65x85j تولید سال ۲۰۲۱

تلویزیون سونی 65X85J تمامی امکاناتی که یک تلویزیون Gaming نیاز دارد را ساپورت میکند. رفرش ریت 120 هرتزی در تمامی کیفیت ها علی الخصوص 4K باعث می شود تا در هنگام بازی کیفیت بالایی از تصاویر را مشاهده کنید. نرخ تاخیر 120 هرتزی در کیفیت 4K تنها 6.3 میلی ثانیه است که در میان تلویزیون های گیمینگ نرخ تاخیر فوق العاده ای محسوب می شود. استفاده از خروجی HDMI 2.1 از دلایلی است که این قابلیت ها را برای تلویزیون به ارمغان میاورد.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 65 اینچ X85j

پخش جریانی از منبعی مانند Netflix ممکن است گاهی اوقات دوباره در حالت عکس “سفارشی” HDR غیرفعال شود. این یک جایگزین برای Android TV است ، اگرچه در اصل هیچ تغییری ایجاد نشده است. این رقم تقریباً مطابق با داده های سری سال گذشته است ، یک کلاس بالاتر از Sony XH90 در صحنه های واقعی.

تا زمانی که از کم نور کننده خودکار استفاده نشود ، روشنایی متوسط ​​500 نیت است. به طور کلی ، این شاخص برای مبارزه با تابش خیره کننده کافی است ، اما در مورد روشنایی اتاق فراموش نکنید .سری X85J سونی به طور قابل توجهی از محتوای HDR بهتر از X80J است.

تنوع بالایی که در تلویزیون‌های موجود در بازار به چشم می‌خورد در حدی زیاد است که اغلب خریداران در تصمیم‌گیری برای انتخاب تلویزیون با مشکل مواجه می‌شوند. یکی از مواردی که به انتخاب راحت‌تر میان مدل‌های موجود کمک می‌کند، انتخاب اینچ مناسب است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن متراژ محیطی که می‌خواهید تلویزیون را در آن قرار دهید چشم اندازی مشخص برای تعیین اینچ تلویزیون را داشته باشید.

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچ شامل مدل‌های 65 اینچ از برندهایی همچون سونی، ال‌جی و سامسونگ است که جزو برترین مدل‌های موجود در بازار هستند. شرکت سونی با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا در تولید تلویزیون 65 اینچ X8500J، تلاش کرده است تا تصاویری زیبا و با کیفیت به کاربران ارائه دهد و کاربران را محو تماشای تصاویر شفاف و واقعی کند.

کاربر می تواند به اینترنت متصل شده و با فشار دادن یک دکمه بر روی ریموت کنترل از توانایی های Google Assistant استفاده کند. امکان دسترسی به آن در سرعتی بسیار بالا برای کاربران فراهم شده است. با دسترسی به این شبکه می توانید از جدیدترین فیلم های دنیا با کیفیت فوق العاده استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

دستیارهای صوتی برای کنترل تلویزیون از طریق صدا گزینه ای عالی می باشند. پایه ها دو شاخه هستند و باعث ایجاد فاصله ای در بین تلویزیون و پایه ها شده است که جلوه ای شیک و مینیمالیستی به تلویزیون خواهد بخشید. علاوه بر این ها قابلیت اتصال به دیوار از دیگر ویژگی های آن می باشد که می تواند جلوه ای زیباتر به پذیرایی و فضای خانه شما ببخشد.

تلویزیون سونی 65x85j با سیستم عامل ارتقا یافته Google Tv

تلویزیون 65 اینچ سونی SONY65X85J جدیدترین دستاورد این کمپانی برای سال جدید میلادی است. سونی برای طراحی این تلویزیون از آخرین متدهای طراحی روز استفاده کرده است تا خیلی زود قادر باشد استقبالی بی‌نظیر را برای محصول جدید خود رقم بزند. تلویزیون‌های جدید سونی در سال 2021 تحت عنوان تلویزیون های Bravia XR توام یا کیفیت و زیبایی هستند.

اگر به طراحی تلویزیون نگاهی بیندازید متوجه حاشیه خیلی باریک آن خواهید شد. این صفحه نمایش که خبری از حاشیه در اطراف آن نیست به طور طبیعی شما را روی تصویر متمرکز می‌کند نه آنچه که در اطراف اتفاق می‌افتد. طراحی زیبای این تلویزیون به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ شده و جلوه زیبایی به محیط میبخشد.

پشتیبانی 7 روز هفته

نرخ رفرش بالای صفحه تلویزیون 65X85J تماشای هر نوع محتوای اکشن را لذت بخش می‌کند. و با استفاده از این قابلیت فوق العاده دیگر خبری از تاری و تیرگی تصاویر نخواهد بود. این مدل تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر عالی می تواند صدایی رسا و همه جانبه را در اختیار کابران قرار دهد.

این تلویزیون دارای 2 کانال بوده و هر کدام میزان صدایی معادل 10 وات را از خود به انتشار می گذارند. سیستم عاملی که سونی در تلویزیون های جدید خود به کار گرفته، آخرین نسخه اندروید تحت عنوان Google TV است. این سیستم عامل رابط کاربری ساده تری داشته و قابلیت های هوشمند فراوانی هم در اختیار کاربر قرار می دهد.

به همین دلیل صدا به گونه‌ای ارائه می‌شود که شما احساس می‌کنید در دل صحنه‌ها قرار گرفته اید. تلویزیون ۲۰۲۱ سونی ۶۵X۸۵J به فناوری Dolby Atmos مجهز شده است و خانه شما را فضای سینمایی می‌بخشد. این تلویزیون از قابلیت دالبی دیجیتال برخوردار است و می‌تواند تمامی صداها را با توجه به محیط اطراف تنظیم کرده و آنها را با کیفیت بالا پخش کند.

کروم کست به شما این امکان را می‌دهد که فیلم، بازی و برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را از تلفن همراه خود با کیفیت کامل به تلویزیون ارسال کنید. فقط کافیست بر روی دکمه‌ی Cast بر روی صفحه‌ی اندروید و یا IOS کلیک کنید تا محتوای درون آن به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل شود و شما ادامه‌ی آن را از قاب تلویزیون ببینید.

با استفاده از این فناوری هنگام تماشای محتوای مورد نظر خود با پخش یک صدای فراگیر گویی شما در وسط محتوا هستید و صدا را از اطراف خود می شنوید. یکی دیگر از تلویزیون های سری 8 سونی در سال 2021 مدل X8000J است، بررسی آن را حتماً مشاهده کنید. در تلویزیون سونی 65X8500J درگاه هایی برای ارتباط با دیگر دستگاه ها قرار دارد.

برای دانلود اپلیکیشن از حافظه‌ی داخلی تلویزیون که 16 گیگابایت است می‌توانید استفاده کنید. جستجوی صوتی و امکان اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند از جمله مدل‌های اندروید و IOS از دیگر امکاناتی هستند که تلویزیون X85J در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در لیست بهترین تلویزیون‌های 65 اینچ ال‌جی مدل‌هایی با وضوح تصویر عالی و امکانات متنوع قرار دارند.

قیمت خرید آنلاین تلویزیون 65X85J اسمارت سونی

سونی در نمایشگر 65 اینچ این تلویزیون، تعداد 3840 × 2160 پیکسل را تعبیه نموده است که این میزان از روزلوشن پیام آور ایجاد کیفیت تصویر 4K خواهد بود. این تلویزیون سونی از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و برای توصیف کیفیت این نمایشگر در پخش و نمایش تصاویر، کافی است به سازنده تلویزیون نگاهی داشته باشید تا متوجه کیفیت فوق العاده این تلویزیون در نمایش شوید.

اما سونی برای ایجاد کیفیت تصویر بهبود یافته تر 4K، از فناوری رنگی قدرتمند TRILUMINOS و پردازشگر خشمگین X1 بهره برده است که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت. به کار گیری دو فناوری صوتی و تصویری قدرتمند دالبی اتموس و دالبی ویژن از دیگر مشخصه های بسیار مهم این تلویزیون سونی 65X85J به شمار می روند که می توانند فضاهای سینمایی را در اتاق نشمین خانه‌ برای شما شبیه سازی کنند. در ادامه مطلب با همراه باشید تا شما را با چند ویژگی جذاب دیگر این محصول آشنا کنیم.

شما میتوانید از صدای خود برای پیدا کردن سریع محتوای مورد نظر خود استفاده کنید. همچنین میتوانید با گفتن یک عنوان خاص به تنظیمات یا برنامه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. جستجوی صوتی لذت کار با تلویزیون را افزایش داده و باعث میشود همه چیز به راحتی در دسترس شما قرار گیرد. سیستم عامل اندروید؛ 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از دستگاه های IOS و اندروید و همچنین قابلیت جستجوی صوتی از طریق دستیار صوتی گوگل از امکانات این تلویزیون به شمار می آیند.

اما سونی اعلام کرده که فناوری VRR طی یک بروز رسانی روی این تلویزیون در دسترس خواهد بود. بنابراین در صورتی که میتوانید منتظر آپدیت بمانید این تلویزیون نیز گزینه خوبی برای شما در زمینه بازی خواهد بود. قدرت صدا در هر دو تلویزیون مشابه است و هر دو مدل از توان صوتی 20 وات پشتیبانی میکنند.

دکمه بازگشت به بالا