اجتماعی

هشدار پلیس نسبت به بلوکه شدن سرمایه کاربران رمز ارز در صرافی‌های خارجی

رئیس مرکز پیشگیری و مقابله با جرایم سایبری پلیس فتح ناجا نسبت به احتمال مسدود شدن سرمایه مصرف کنندگان ایرانی با ارز در برخی دفاتر ارزی هشدار داد.

سرهنگ علی محمد رجبی در گفت وگو با سلام آنلاین وی با اشاره به برخی سرمایه گذاری های ایران در بخش ارز گفت: متأسفانه تحریم های کشور ما زمینه ای برای مسدود کردن سرمایه برخی از مصرف کنندگان ایرانی در معاملات آنلاین خارجی فراهم می کند.

وی گفت: با توجه به روند رو به رشد و افزایش ارزش ارزهای دیجیتال ، شاهد فعالیت صرافی های دیجیتال در اینترنت نیز هستیم. دگرگونی.

ناجا فتح ، مدیر مرکز پیشگیری و سرکوب جرایم رایانه ای می گوید: «به دلیل تحریم های مختلف علیه ایران ، برخی مبادلات آنلاین خارجی با احراز هویت کاربران ایرانی ، سرمایه کاربران را مسدود کرده و حساب های کاربری را مسدود کرده اند. مانع از ادامه فعالیت این افراد شده است و ممکن است سایر دفاتر ارزی نیز تحریم ها را دنبال کرده و با مسدود کردن حساب های ایرانی فعالیت آنها را مسدود کرده اند.

رجبی در پایان تأکید کرد که لازم است هموطنان عزیز به یاد داشته باشند که معاملات در این صرافی ها می تواند عواقبی داشته و باعث از دست رفتن سرمایه آنها شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا