اجتماعی

طرح ویژه پلیس برای مقابله با استخراج رمز ارز/ شناسایی ۷۰ مزرعه بیت‌کوین در تهران

اگرچه میزان قطعی برق نسبت به چند روز گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، اما همچنان گزارش هایی از قطعی برق و احتمال قطع مکرر برق در روزهای آینده وجود دارد. موضوع استناد به رمز ارز یکی از متهمان اصلی است. در همین حال ، پلیس قول سرکوب ارزهای رمزپایه را داده است.

صداس حسين رحيميرئیس پلیس تهران در مصاحبه با سلام آنلاین گفت: “ما اعلام کرده ایم که پلیس با تمام بارگیری های غیرقانونی کد ارز برخورد خواهد کرد. وزارت. از انرژی برای بررسی مناطق مشکوک. برای بازیابی کد ارز ، پلیس را نیز در جریان بگذارید.

وی با اشاره به قطعی های برق اخیر در تهران و سایر شهرهای کشور گفت: آنچه در تهران رخ داده است به دلیل افزایش فعالیت پلیس در دو منطقه است ، یکی جبران قطعی برق به دلیل افزایش حضور مقامات آنجا ، و بنابراین اقدام دیگر ما مبارزه با بارگیری غیرقانونی کد ارز است.

رئیس پلیس گوترش همچنین از طرح ویژه پلیس برای مقابله با استناد به ارز خبر داد: “همانطور که رئیس جمهور اعلام کرد ، استناد به ارز تا پایان ماه سپتامبر ممنوع است.” به ویژه در دستور کار آنها برای مقابله با ارزهای رمزپایه و از زمان اجرای آن در روزهای اخیر ، بیش از 70 نقطه در تهران شناسایی شده است که به مکانی برای بارگیری ارزهای رمزپایه تبدیل شده اند.

آقای رحیمی گفت که عاملان این عملیات نیز مورد خطاب قرار گرفته اند و گفت که اجرای طرح با حساسیت و قدرت ادامه خواهد یافت.

فرمانده انتظامی گفت: ما این موارد را به شرکت برق ارجاع داده ایم و پرونده های متخلفان را نیز برای تصمیم گیری به دادستانی ارجاع داده ایم که براساس نظر مقامات دادگاه تصمیم گیری می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا