اختصاص ۵ میلیارد تومان برای نوسازی دره اسدآبادی خرم‌آباد

به گزارش لرستان آنلاین ، عباس گرمی گفت: “در پی پیگیری های شهردار محمد شریفی مقدم و سید نظام الدین موسوی سخنگوی مجلس نمایندگان ، دکتر ابوری معاون وزیر راه و شهرسازی. و مدیرعامل شهر شرکت بازسازی از دره اسدآبادی بازدید کرد.

وی افزود: “یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری تمرکز بر مناطق کم درآمد و کم درآمد است.” با وجود مشکلات جدی مالی ، پس از ماه ها رایزنی ، موفق شدیم اعتبار بازگشایی دره اسدآبادی را تأمین کنیم ».

معاون استاندار خرم آباد تأیید 50 میلیارد ریال کمک های دولتی برای پروژه افتتاح و احیای دره اسدآبادی را تصویب کرد که در جلسه امروز به سرپرستی معاونان وزیر خرم آباد انجام شد و طبق توافق قبلی شورای شهر با برخی از ساکنان دره اسدآبادی ، روند حل و فصل ، تخلیه و تخریب واحدها به زودی برای گسترش دره انجام می شود.

سرانجام عباس گمای ضمن تشکر و قدردانی ویژه از سید نظام مدین موسوی ، نماینده مردم تهران که همیشه نگران توسعه سرزمین مادری خود بوده و در این پروژه و سایر مسائل شهری از حمایت های مستمر برخوردار بوده است. ابراز امیدواری کنید: در آینده ای نزدیک چهره دره اسدآبادی تغییر می کند و با گسترش و بازسازی آن ، مکان برای مردم مناسب می شود.

48

دکمه بازگشت به بالا