استان ها

برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در اسدآباد

سلام آنلاین / همدان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار استان اسد از برگزاری بیش از 20 برنامه شاخص مختلف متناسب با هفته بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: بیست و یک شهر برنامه مختلف متمرکز بر حمایت از گروه های آسیب پذیر کرونا هستند. بودن.

حمزه عبدكوند روز چهارشنبه ، نوزدهم نوامبر ، در جلسه هماهنگی هفته بسیج در اسدآباد ، با استناد به سازمان نمادین و عدم حضور هفته بسیج امسال به دلیل شیوع كرونا ، گفت كه برنامه این هفته آره.

وی افزود: امسال ، در پنجمین روز آذر ، مصادف با سالگرد تأسیس مردم باسک که تحت تأثیر گسترش کرونا تحت ستم قرار گرفته بودند ، کنفرانس باسک امروز لغو شد. پروتکل های بهداشتی و همچنین توزیع رایگان ماسک ساخته خواهد شد.

عبدالكوند از موكب بسيج اتومبيل و موتور ، زنگ بازي بسيج در يك سيستم سرگرمي ، جلسات يادبود و جلسات شهادت بصورت آنلاين ، ديدار با امامان جمعه ، توزيع بسته هاي فرهنگي و بهداشتي ، و کمک وفاداری از دیگر برنامه های هفته بسیجی در شهرستان است. و در ادامه: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان اسد 13 ساله ، مرحوم محمد رسول رضایی در بدنه دانشجویی کشور ، مسابقه پیامک شهادت در رادیو و تلویزیون برگزار می شود. همدان مرکزی با پاداش های ارزشمند علاوه بر این برنامه ، برنامه های دیگر. همچنین در اینترنت برنامه ریزی شده است تا حد امکان این شهید عزیز را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در مجموعه خدمات غیر منطقی است ، افزود: “سپاه و بسیج براساس مأموریت موجود خود ، هر زمان و هر کجا که لازم بود در عرصه عمل حضور داشتند. این به معنای هیچ تلاشی نیست. ” و آنها هیچ تلاشی را فدا نکرده اند و نقش آنها در حزب امروز شاهدی بر خدمت هوشمندانه آنها به مردم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا