طنز «ساختمان پزشکان» از نوع رادیویی

طنز «ساختمان پزشکان» از نوع رادیویی

برنامه “نیسان” که در قالب شوخی به تهیه کنندگی وحید طبیب از موضوعات بهداشتی انتقاد می کند ، از رادیو سالاد پخش شد.

به گزارش سلام آنلاین ، روابط عمومی رادیو سلاماد ، صدر زن العابدینی ، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو Salat ، موضوع را توضیح داد. در این برنامه که ساعت 3:00 بعد از ظهر پخش می شود ، صداهای خنده داری در مورد سلامت روان ، بهداشت اجتماعی و … داریم.

وی ادامه داد: روش برنامه بررسی سلامت و مهم ، از جمله مناطق مختلف است. عنصری در داستان الکمان در مورد یک زوج مسن است که تمام مدت با مشکلات سلامتی روبرو هستند و واکنش های متفاوتی نشان می دهند. آیتم دکتر در مورد یک پزشک مسن با گوش سنگین و گیج است. عناصر ناصر کاسمارام نیز به رابطه کیهان و همسرش مربوط می شود. همچنین ، عنصر تبلیغات به زور به تبلیغ کانالهای ماهواره ای پخش می شود که به زور و بدون اسناد و مدارک مناسب انجام می شود.

مدیر گروه بهداشت اجتماعی با اشاره به سایر بخش ها گفت: در قسمت ورود خبرنگار ، گزارش هایی با زبان طنز از شهر نیز داریم. ما معمولاً از مسائل مختلف بهداشتی استفاده می کنیم و آنها را با زبانی طنز حل می کنیم.

تهیه کنندگی وحید طبیب ، گویندگی داری دری سبی هارات و صاحبه عظیمی ، با بازی معصومه نوازنی ، معصومه احسانیان ، علی باقری ، پانته آ یزدی ، محمدامین سبزعلی و نویسندگی شیما اسماعیلی و روژین سده.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا