حوادث

بازگشایی مراکز تعویض پلاک ۴ استان از شنبه

مدیر مرکز پلیس Pohara Hor Naga از افتتاح مراکز تعویض شماره و پلاک در چهار استان کشور خبر داد.

سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با سلام آنلاین. وی با اشاره به تعطیلی مرکز چرخ دنده و پلاک به دلیل وضعیت عروقی گفت: پس از اعلام ستاد ملی کرونا ، در نظر بگیرید که طرح رنگ سیستان و بلوچستان ، ایلام ، بوشهر و اردبیل تغییر کرده است. از قرمز ، مراکز تعویض مجوز و مجوز چهار استان از روز شنبه 10 مه سال جاری بازگشایی می شوند.

وی با بیان اینکه دسترسی به خدمات در این مراکز از طریق قرارهای آنلاین انجام می شود ، افزود: “با توجه به مرکز شماره افراد می توانند از امروز بصورت آنلاین اقدام کنند. و پلاک خودرو را تغییر دهند.

در مورد تاریخ انقضا وکالت نامه ، رئیس مرکز پلیس ، هارا ناجا ، دبیر ، همچنین اظهار داشت که دوره تعطیلی منطقه به تاریخ انقضا وکالت نامه تمدید می شود و جای نگرانی نیست در مورد این. . به عنوان مثال ، تعداد روزهایی که مراکز شماره گذاری در چهار استان تعطیل است به وکالت نامه اضافه می شود.

محمدی در مورد سایر استان ها گفت: “با تغییر اوضاع در کرونا ، باید تصمیم گرفت که یک مرکز شماره گذاری در شهرهای دیگر نیز افتتاح شود.”

سرانجام وی از مراجعین خواست که به اجرای پروتکل های بهداشتی و اجتماعی از راه دور در مراکز شماره گذاری و پلاک های بازگشایی شده توجه بیشتری نشان دهند و به موقع در این مراکز حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا