افزایش حجم ترافیک در محورهای شمالی به ویژه چالوس/ شروع محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۴

افزایش حجم ترافیک در محورهای شمالی به ویژه چالوس/ شروع محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۴

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش حجم تردد در محور شمال به ویژه محور چالوس از پیش بینی تراکم ترافیک از ساعت 14 خبر داد.

سرهنگ بهروز خانپور در گفت و گو با سلام آنلاین با توجه به وضعیت ترافیکی محور مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور شمالی کشور از جمله محورهای چالوس و هراز پرحجم اما روان است و سایر محورها کشور عادی و روان هستند.

وی افزود: با توجه به افزایش تردد در محور شمالی به ویژه محور چالوس از ساعت 14 امروز در محدوده آزادراه تهران – شمال محدودیت های ترافیکی اعمال می شود. بار ترافیکی همچنین از ساعت 15 محدودیت ترافیکی از پل زنگوله به سمت چالوس اعمال می شود. از ساعت 17 جاده مرزن آباد به تهران یک خطه می شود و محدودیت تا ساعت 11 امشب ادامه دارد.

سرهنگ خانپور همچنین در خصوص وضعیت ترافیکی محور هرس گفت: در صورت افزایش تردد پلیس راه در محدوده جاده لاریجان به پلور از شمال به جنوب محدودیت یک طرفه اعمال خواهد کرد.

وی از هموطنان خواست تا از آخرین وضعیت ترافیکی و محدودیت های اعمال شده توسط پلیس راهور فراجا مطلع شده و از جاده دیگری استفاده کنند. وی همچنین تاکید کرد: رانندگان باید با خیال راحت تردد کنند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و مسافت طولانی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا