حوادث

ترافیک پرحجم در چالوس/ وضعیت جوی آرام در جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در جاده چالوس خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با سلام آنلاین وی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور مواصلاتی کشور بیان کرد: بر اساس آخرین بررسی از وضعیت تردد جاده ای مشخص شد که در جاده جنوب به جنوب شاهد ترافیک سنگین اما روان هستیم.پاهای محور محلی چالوس. بیلقان و سرودار.

وی گفت: گزارش ها حاکی از روان بودن تردد در محورهای مختلف مواصلاتی است. هوا در جاده های شمالی آرام گزارش شده و مشکل جوی خاصی وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به بسته بودن محور هرس به دلیل ساخت و ساز بین کیلومتر 33 تا 35 از 10 تا 14 مرداد ماه، گفت: محور هرس در روز اعلام این خبر به طور کامل بسته شد. و در هر دو جهت مسدود است و محورهای فیروزکوه و چالوس به عنوان محورهای جایگزین برای تردد شمالی انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به ازدحام برخی محورهای مواصلاتی در کشور خاطرنشان کرد: محورهای هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند ازدحام فصلی است.

رئیس مرکز اطلاعات و مدیریت پلیس راهنمایی و رانندگی کمیسیون پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند تا از وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و بر همین اساس در اکثر مواقع مطلع شوند. و مسیرهای مناسب برای انتخاب سفر.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا