7 نکته که برای انتخاب بهترین شرکت طراحی لوگو باید به آن توجه کنید

7 نکته که برای انتخاب بهترین شرکت طراحی لوگو باید به آن توجه کنید

اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا قبلاً فعالیت اقتصادی خود را آغاز کرده اید اما هنوز لوگوی حرفه ای برای برند خود طراحی نکرده اید، این مقاله برای شما مناسب است.

به گزارش خبرگزاری آنا، اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا از قبل فعالیت اقتصادی خود را آغاز کرده اید اما هنوز لوگوی حرفه ای برای برند خود طراحی نکرده اید، این مقاله برای شماست.

طراحی لوگو یک فعالیت مهم است که یک بار انجام می شود، اما نتیجه نهایی بارها در پلتفرم های مختلف به عنوان لوگوی کسب و کار شما استفاده می شود. بنابراین باید به اندازه کافی حرفه ای و جذاب باشد تا جنبه درستی از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتریان ایجاد کند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم بهترین شرکت های طراحی لوگو چه چیزی دارند و چگونه می توانید بهترین انتخاب را از لیست طراحان لوگو داشته باشید. با ما بمان.

کلید انتخاب بهترین شرکت طراحی لوگو

اگر فقط به دنبال یک طراح لوگو هستید که معیارهای مشخصی برای انتخاب و اندازه گیری توانایی های انسانی نداشته باشد، لیست بلندبالایی از شرکت های مستقل و طولانی طراحی لوگو به شما ارائه می شود که همه آنها ادعا می کنند در کار خود هستند. بهترین یا آنها در بهترین لیست هستند! اما اگر معیارهای درست و مشخصی برای اندازه گیری آن ها داشته باشید، افراد زیادی از این لیست جدا می شوند که در نهایت انتخاب را برای شما آسان تر می کند.

بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید و بسنجید که چه شرکت هایی را با این معیارها به شما توصیه می کنند. اگر این ویژگی ها را دارند می توانید آنها را به لیست خود و در نهایت از این لیست اضافه کنید. شرکت طراحی لوگو یکی را که می خواهید انتخاب کنید.

1. طرحی را انتخاب کنید که در سبک های مختلف کار کند.

برخی از طراحان تنها از یک سبک پیروی می کنند و به آن پایبند هستند. حتی اگر شخصاً این سبک را دوست دارید، ممکن است برای تجارت شما مناسب نباشد. پس بهتر است به دنبال طرحی باشید که دارای نمونه کارهای متنوع و متنوعی باشد که نشان دهد می تواند سبک خود را با شخصیت کسب و کار شما مطابقت دهد. قبل از هر کاری نگاهی دقیق به نمونه کارها بیندازید. اگر سبد او به اندازه کافی متنوع باشد، مطمئن باشید که این فرد بر اساس تحقیق و درک قوی از کسب و کار مشتریان و مخاطبان خود، لوگو ایجاد می کند و مهارت های لازم برای ایجاد یک حرفه خلاقانه و منحصر به فرد را دارد.

2. نماد باید بردار باشد.

نمادها در سیستم عامل های مختلف استفاده می شود. از آیکون های کوچک در گوشه و کنار سایت گرفته تا تبلیغات محیطی در شهر و تابلوهای بزرگ جلوی ساختمان. به همین دلیل لوگوی شما باید فرمت برداری داشته باشد تا بتوانید به راحتی سایز آن را تغییر دهید بدون اینکه کیفیت آن از بین برود.

3. نماد باید به صورت تک رنگ یا سیاه و سفید جذاب باشد.

در بسیاری از موارد مانند چاپ کادو، تبلیغات و در برخی موارد قابل چاپ رنگی نیست و ممکن است لازم باشد از لوگوی خود به عنوان یک طرح رنگی استفاده کنید. زمانی را تصور کنید که قصد انجام چنین کاری را داشتید، اما در آخرین لحظه قبل از چاپ متوجه شدید که لوگوی شما در سیاه و سفید نادرست به نظر می رسد. برای اینکه در چنین شرایط محدودی قرار نگیرید، باید در حین طراحی مراقب باشید که لوگوی شما به رنگ ها یا جلوه های دیگر وابسته نباشد.

4. سبد طراحان لوگو نباید مشابه سایر برندها باشد.

متأسفانه، در برخی موارد هنوز متوجه می‌شویم که لوگوی تجاری مشابه برندهای دیگر است و این فقط به معنای کپی کردن مفهوم اصلی لوگو از برند دیگری است. این به طور مستقیم بر اعتبار برند شما تأثیر می گذارد. برای اطمینان از منحصر به فرد بودن طراحی لوگوی خود، بهتر است قبل از شروع کار، نمونه کارها را بررسی کنید. برای اطمینان از خلاقیت و منحصر به فرد بودن آنها، شروع به همکاری کنید.

5. با نمادها آشنا شوید.

برای استفاده از برخی نمادها باید دستورالعمل های خاصی را دنبال کنید. به عنوان مثال، برخی از لوگوها باید فقط از رنگ اصلی خود استفاده کنند و برخی ممکن است بسته به مکان و شرایط استفاده به سیاه یا سفید تغییر کنند. دستورالعمل های نمادین در واقع بایدها و نبایدهایی هستند که باید هنگام استفاده از نمادها رعایت شوند.

6. طراحی لوگو باید با شرایط مختلف مطابقت داشته باشد.

لوگوی شما می تواند در یک مستطیل بسیار جذاب باشد، اما زمانی که درون یک قاب مربع یا دایره قرار گیرد چندان خوب به نظر نمی رسد. البته حذف گوشه ها یا حذف قسمت هایی از طرح اتفاق بدی است که تا حد امکان از آن اجتناب می کنید. بهترین طراحان لوگو باید بتواند لوگوی خود را به گونه ای نمایش دهید که به راحتی در موقعیت های مختلف قابل استفاده باشد.

7. سوالاتی در مورد روش بپرسید.

اگر هنوز شک دارید که آیا این شرکت بهترین طراح لوگو برای تجارت شما است یا خیر، بهتر است از آنها در مورد روند کار بپرسید. با این کار نه تنها مراحل کار خود را می شناسید و در ذهن خود مطمئن می شوید، بلکه می توانید کار طراحان مختلف را با هم مقایسه کنید و بر اساس نیازهای کاری خود بسنجید که کدام یک ممکن است بهترین انتخاب باشد. بهترین شرکت های طراحی لوگو زمان زیادی را صرف تحقیق کامل در مورد تجارت می کنند.

انتخاب بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران

در این مقاله به 7 نکته اشاره کرده ایم که به شما در انتخاب بهترین شرکت طراحی لوگو کمک می کند. یادت باشد “بهترین” برای هر کسب و کاری متفاوت است و این انتخاب باید متناسب با نیازهای هر کسب و کار باشد. بدیهی است که هزینه کار در شرکت های مختلف نیز متفاوت است و از این نظر باید به بودجه مورد نظر خود توجه کنید. امیدواریم به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ داده باشیم.

منبع:

7 things to look out for when choosing a logo designer

صفحه اصلی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا