اجتماعی

۶.۵ درصد مدارس کشور تخریبی است/ وجود ۴۰۰۰ مدرسه سنگی در کشور

رئیس سازمان نوسازی و توسعه مدارس با اشاره به عملکرد خیرین مدرسه ساز و سازمان های نوسازی در مسائل مربوط به مدرسه که نیاز به تخریب ، بازسازی و نوسازی دارد ، گفت: بیاموزید که نیاز به جداسازی ، بازسازی و نصب مجدد 19.2 درصد کاهش یافته است. این رقم در سال 1984 حدود 70 درصد و در سال 1995 حدود 30 درصد بوده است. از 19.2 درصد ، حدود 6.5 درصد مربوط به برچیده شدن مدارس بود که نشان می دهد نگرانی ما کاهش یافته است.

به گزارش سلام آنلاین مهراله رخشاني-آنلاین در همايش تجليل از خيرين مدرسه ساز خارج از كشور ، با اشاره به مشاركت اهداكنندگان ساختمان مدرسه ، گفت: مشاركت خيرين در طول سالهاي 1992 تا 96 ثابت بوده و افزايش يافته است. از سال 1996 تا 1999 كه به بيش از 3000 ميليارد روماني افزايش يافت. به پیدا شد.

وی افزود: “پروژه آجر و ملات در دو سال گذشته اجرا شده است و ما مشارکت عمومی دانش آموزان و عموم مردم را با کمکهای کوچک 1000 تا 10000 توماس و 117 میلیون نفر اجرا کردیم .000 نفر در سال گذشته در این پروژه شرکت کردند به “امسال ، اسکن ملی با رنگ مدارس طراحی و اجرا شد و از دانش آموزان انتظار می رود نقاشی هایی را با موضوع درسی که قرار است اهدا شود تهیه و ارسال کنند. به خوبی ساخته شده و اجرا می شود.

رئیس سازمان نوسازی و توسعه مدارس کشور با اشاره به عملکرد خیرین و تعمیرکاران ساختمان مدرسه در موضوعات مدرسه که نیاز به تخریب ، بازسازی و بازسازی دارد ، گفت: به طور متوسط ​​نیاز به تخریب ، بازسازی و بازسازی نصب به 19.2 درصد کاهش یافته است. ” این رقم در سال 1984 حدود 70 درصد و در سال 1995 حدود 30 درصد بوده است. از 19.2 درصد ، حدود 6.5 درصد مربوط به برچیده شدن مدارس بود که نشان می دهد نگرانی ما کاهش یافته است.

وی افزود: امروز ما نگران مدرسه سنگ هستیم که حدود 4000 مدرسه دارد. در مدرسه ای با جمعیت کمتر از 15 نفر ، تعداد دانش آموزان در طول سال متفاوت است زیرا اکثر آنها ناشناس هستند. ما مشکل تک تک مدارس را حل کرده ایم ، اما بیشتر این مدارس سنگی را مدارس و مدارسی نامیده اند که باید برنامه ریزی کنیم. باید اعتبار را با کمک خیرین تامین کرده و جمع آوری کنیم.

راکسانیمر گفت: “اگرچه ممکن است این مدارس کوتاه مدت باشند و افراد بی سرپناه نتوانند از این منطقه عبور کنند ، اما چند سال بعد ما هنوز معتقدیم که این حق برای دانش آموزان است که سقفی روی سر خود داشته باشند.” ، خوابگاه مناسب است. “اکثر مدارس دارای جمعیت کم هستند و هیچ مدرسه ای در این مناطق وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا