عمومی

۱۸ بازی رومیزی در پارک‌های غدیر و آزادگان یزد اجرا می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدرضا ربانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: این بازی در قالب 18 بازی روی میز 90 در 90 سانتی متری در دو پارک غدیر و آزادگان و تعدادی نیز به صورت فرهیخته و گروهی خواهد بود. بازی ها.

وی از جمله این بازی ها به شطرنج، مارو پله، دالون، پنتاگو و دیگر بازی های فکری اشاره می کند.

ربانی همچنین از برپایی بازی های رومیزی در این بوستان ها خبر داد و گفت: این بازی ها در شش بازی از 6 تا 14 فروردین در پارک آزادگان و از 6 تا 12 اردیبهشت در پارک غدیر برگزار می شود.

معاون ورزشی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: برای آموزش رایگان این بازی ها، چند مربی در این پارک ها حضور خواهند داشت تا نحوه انجام هر دو بازی را به مردم و مسافران آموزش دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرار است با برگزاری بازی‌های مهیج و خانوادگی در نوروزگاه‌ها و پارک‌های سطح شهر، اوقات خوشی و شادی برای خانواده و مهمانان نوروزی یزد فراهم شود.

ربانی افزود: پرتاب هفت توپ سنگی، بادکنک آبی، تیر، تنیس روی میز، هندبال و همچنین بازی های ورزشی که در درجه اول برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است، بازی های مورد انتظار است.

باید بگویم؛ به مناسبت نوروز 1402، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد 40 رویداد مفرح و متنوع در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری، آموزش شهروندی و تبلیغات شهری برگزار می کند.

دکمه بازگشت به بالا