اجتماعی

گاز رومیزی بخریم یا فردار

بهترین گاز مدلی است که امکانات آن مطابق با نیاز شما باشد. یک میز یا اجاق گاز خوب برای سال های زیادی دوام می آورد و کاملاً با آشپزخانه شما مطابقت دارد. همچنین می توانید انواع غذاها را بدون هیچ مشکلی با آن طبخ کنید.

با این حال، بزرگترین سوال برای اکثر مردم این است که آیا بنزین بخریم یا فردا؟ بنابراین ویژگی های مثبت و منفی هر کدام را با هم مقایسه و بررسی می کنیم تا بتوانید با این اطلاعات مدل مناسب آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

میز گاز

گاز رومیزی که در بازار با نام میز گاز نیز شناخته می شود، مدتی است که جایگزین مدل گازی موجود شده است. این به دلیل ویژگی های کلیدی آنها و همچنین مزایای کلیدی است که برای مصرف کنندگان ارائه می کنند.

یا فردا گاز رومیزی بخر

مزایای گاز رومیزی

مزایای اصلی گاز رومیزی در این پنج نکته کلیدی خلاصه می شود:

  • فضای کمتر: بدیهی است به دلیل وجود تنها یک صفحه و نصب آن بر روی کابینت، فضای اشغال شده توسط اجاق گاز روی میز در مقایسه با اجاق گاز بسیار کمتر است. همچنین اندازه کوچک آنها به معنای وزن سبک تر است. در نتیجه امروزه با این ابعاد می توانند انتخابی عالی برای آشپزخانه های کوچک باشند.
  • تنوع بالا در طراحی و اندازه: با توجه به افزایش تقاضا و استفاده در اکثر خانه های نوساز، انواع سیلندرهای گاز به طور گسترده توسط برندهای بزرگ و کوچک تولید می شوند. با این اوصاف، افراد مختلف با سلیقه های مختلف می توانند از بین مدل های بسیار موجود در بازار مدل استفاده کنند. همچنین تنوع در اندازه و ابعاد این گازها این امکان را فراهم می کند که برای هر آشپزخانه ای با فضای کوچک یا بزرگ، مدل مناسبی پیدا کنید.
  • تمیز کردن و ضدعفونی سریعتر: هر نوع میز گاز دارای یک صفحه شیشه ای یا فلزی با شعله های متعدد است. بنابراین تمیز کردن آنها به خصوص مدل شیشه ای در مقایسه با گاز آسانتر است. علاوه بر این، عدم وجود کوره و اندازه کوچک آن باعث می شود که فرآیند تمیز کردن سریعتر شود.
  • طراحی جدید و مدرن: طراحی و تولید اجاق گاز توسط برندهای مطرح در این زمینه به صورت مدرن و لوکس انجام می شود و البته تاثیر بسیار زیادی در ظاهر آشپزخانه خواهد داشت.
  • امکان استفاده از فضای زیر گاز به دلخواه: از آنجایی که انواع صفحات گاز فقط روی کابینت نصب می شوند و فضای زیر را اشغال نمی کنند، می توانید از کابینت یا این فضا به دلخواه استفاده کنید.

اینها تنها بخشی از برنامه های اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. اما نکات منفی نیز وجود دارد که دانستن آنها خوب است.

معایب گاز رومیزی

گاز ورق اگرچه مزایا و فواید زیادی برای استفاده کنندگان خود دارد، اما در مقایسه با گاز معمولی معایبی نیز دارد.

  • بدون کوره متصل: اگر بخواهیم به بزرگترین نکته در مورد تفاوت و مقایسه گاز رومیزی با فردار اشاره کنیم، نداشتن کوره متصل در مدل تبلت مهمترین موضوع خواهد بود. اما علاقه مندان به استفاده از کوره می توانند با خرید یک کوره موجود این مشکل را جبران کنند.
  • حرکت سخت تر یا حتی بی حرکت بودن: اتصال و نصب اجاق گاز کمی سخت تر از گاز است. همچنین در برخی از مدل ها امکان جابجایی آنها بدون کمک متخصص وجود نخواهد داشت.
  • انرژی شعله کمتر: در برخی موارد که تعداد شعله های گاز زیاد است، انرژی هر شعله در مقایسه با گاز کمتر خواهد بود.
  • تعداد شعله کمتر نسبت به گاز از پیش نصب شده: در گذشته اکثر اجاق گازهای تخت با تعداد شعله کمتر مانند سه شعله تولید می شدند، اما اکنون به دلیل تقاضای زیاد، مدل های چهار و پنج شعله رایج شده است. . .

این مهم ترین معایب بسته به مدل و سازنده محصول در برخی از مدل های گاز رومیزی است. البته اگر انتخاب شما گاز رومیزی است بهتر است مقاله نکاتی که در خرید میز گاز باید به آن توجه کنید را مطالعه کنید.

گاز فردا

از دیگر مدل های گاز آشپزخانه که برای بسیاری از افراد فواید زیادی دارد، انواع گاز فردار وجود دارد که برای ارائه اطلاعات بیشتر به بررسی مزایا و معایب آن می پردازیم.

مزایای گاز فردار

یا فردا گاز رومیزی بخر

برای مزایای گاز فردار می توان به پنج عامل کلیدی اشاره کرد که هر کدام چند مورد دیگر را پوشش می دهد.

  • فر: مهمترین مزیتی که در مورد این گازها باید به خاطر بسپارید، داشتن اجاق گاز چند کاره است. همچنین خرید این محصول به معنای خرید کالایی است که دو هدف دارد.
  • بار زیاد: معمولاً در مقایسه با گاز صفحه ای، گاز فردار به دلیل ساختار متفاوت برای انواع قابلمه های سنگین و بزرگ سنگین تر است.
  • صرفه جویی در هزینه: بویلرهای این محصولات در مقایسه با دیگ های برقی مصرف انرژی کمتری دارند که باعث صرفه جویی در مصرف می شود. همچنین با خرید گاز فردار در واقع دو محصول را با قیمت یک محصول خریداری می کنید. در نتیجه در کل هزینه صرفه جویی خواهد شد.
  • کیفیت بدنه جامد: اکثر نمونه های گاز فردار از بدنه و مواد مرغوب ساخته شده اند. البته در صورت ضربه خوردن در حین حمل و نقل، در مقایسه با گاز صفحه شیشه ای، آسیب کمتری خواهد داشت.
  • قابلیت حمل راحت تر: در اکثر مدل های گازی فردار به دلیل عدم انجام کار تخصصی و تخصصی مورد نیاز برای نصب، جابه جایی راحت تر از گاز رومیزی است. بنابراین برای کسانی که نیاز به جابجایی زیاد دارند می توان آنها را گزینه مطلوبی دانست.

البته باید توجه داشته باشید که این مزایا و ویژگی ها در مورد برخی از مدل های گاز فردار صدق می کند و خرید هر نوع گاز آشپزخانه نیازمند اطلاع از نکات اصلی آن است.

معایب گاز فردار

اگرچه معایب گاز فردار زیاد نیست، اما دسترسی به اطلاعات کلی به انتخاب بین مدل های فردار و رایانه های شخصی رومیزی کمک می کند.

  • فضای زیادی را اشغال می کند: مشخص است که مدل های مختلف این اجاق گاز با توجه به فر، فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال خواهند کرد. در نتیجه، قبل از تصمیم گیری، فضای موجود در آشپزخانه را در نظر بگیرید.
  • زمان بیشتری برای نظافت مورد نیاز است: اندازه بزرگتر این گازها و وجود کوره به این معنی است که آنها باید تمیز شوند.زمان بیشتری برای تمیز کردن.
  • وزن زیاد: دیگ های گاز فردار به دلیل وجود سنگین تر از گاز رومیزی هستند که در برخی موارد می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.
  • کمی متفاوت: با مقایسه این دو مدل می توان گفت گاز آشپزخانه فردار تفاوت کمتری با گاز ظرفشویی دارد. بنابراین گاهی اوقات پیدا کردن الگوی مورد نظر دشوار خواهد بود.

در این میان باید گفت که این معایب در مورد انواع گاز آشپزخانه صدق نمی کند و بسیاری از مشکلات به مدل و برند گاز بستگی دارد.

خرید گاز آشپزخانه

اکنون، با توجه به مزایا، معایب و مقایسه های انجام شده، می توانید برای هر یک از گزینه ها تصمیم بگیرید. اما در پایان، هر کدام را که ترجیح می دهید، حتما قبل از خرید به این نکات کلی توجه کنید:

  • اندازه و اندازه متناسب با اندازه آشپزخانه
  • مالیات مناسب داشته باشید
  • تولید کننده برند
  • تجهیزات و ابزار ویژه
  • جنس، رنگ و شکل بدنه
  • تعداد و قدرت شعله های آتش
  • صرفه جویی در اعتبار

این موارد به شما کمک می کند تا خرید مناسب تری داشته باشید. البته همیشه از ایده های دیگران استفاده کنید. معمولا کاسه گاز یا گاز پرفروش فدا با توجه به اینکه می تواند افراد بیشتری را جذب کند، گزینه مناسبی برای خرید محسوب می شود. در نهایت با در نظر گرفتن تمامی جوانب می توانید به گزینه مورد نظر خود برسید.

دکمه بازگشت به بالا