عمومی

یک سرقت هالیوودی! – سلام آنلاین

روز جمعه، کارکنان هتل Chateau Laurier در اتاوا، کانادا، به طور تصادفی متوجه شدند که عکسی تاریخی از گالری هنری هتل بر روی دیوار آویزان شده است و یکی از مهم ترین دزدی های نخست وزیر را فاش می کند.بریتانیا در طول جنگ. وتستون چرچیل. مشخص نیست چه زمانی عکس دزدیده شده است، ممکن است هتل برای بازگرداندن آن 5 میلیون دلار جایزه تعیین کند، اما هیچ کس خوشبین نیست که کار دزدیده شده به موقع پیدا شود. به زودی.

سلام آنلاین پلاس – فاطمه کریمخان: این داستان تخیلی یک دستگاه کپی هالیوود نیست، این فیلم، اگرچه شبیه یک فیلم به نظر می رسد، اتفاق افتاده است. یکی از معروف ترین نقاشی های وینستون چرچیل از دیوار هتلی در کانادا به سرقت رفته است. تنها چیزی که این موضوع را هیچ کس نمی داند، چه زمانی متوجه شد. اتفاق می افتد؟

عکس گم شده به سال 1941 برمی گردد و توسط یکی از مهم ترین عکاسان پرتره جهان، یوسف کارش، زمانی که چرچیل برای سخنرانی در مورد وضعیت جنگ جهانی دوم در کانادا بود، گرفته شده است. پرتره های چرچیل به شیر غاران معروف هستند و نسخه های متعددی از آن اینجا و آنجا چاپ شده است. همه فکر می کردند نسخه اصلی با امضای عکاس به همراه چهار عکس دیگر از همان عکاس، در مکانی امن در مقابل دیدگان صدها بازدیدکننده قرار دارد، اما اخیراً کارکنان هتل صاحب عکس می دانستند که مشکلی وجود دارد.

چرا قاب کمی مغرضانه است؟

کارکنان هتل متوجه شدند که قاب پرتره چرچیل کمی کج شده و با زوایای عکس های دیگر روی دیوار مطابقت ندارد. هری فیلد که در سال 1979 توسط کارش برای مدیریت اموالش استخدام شد، از هتل خواست تا عکسی از امضای کارش را برای او بفرستند و متوجه شد که تصویر روی دیوار جعلی است.

پس از اینکه متوجه شدند هتل یکی از مهم‌ترین دارایی‌های خود را از دست داده است، زمانی که فردی با پلیس تماس می‌گیرد، همه کارکنان هتل می‌دانند که اثر هنری اصلی آخرین بار در جولای ۲۰۱۹ روی دیوار دیده شده است. از آن زمان تاکنون هیچ کس مطمئن نیست که عکس روی دیوار اصل است یا عکس جعلی است که پس از سرقت روی دیوار نصب شده و ممکن است به سرقت رفته باشد.

دزدان هالیوود!

نقاشی چرچیل به شیر غران معروف است

اگر نه، کارم تمام شد!

از ظاهر سرقت مشخص است که با دقت برنامه ریزی شده است. قبل از گزارش توسط مالک اصلی در بازار سیاه معامله شده است بنابراین مشخص نیست که هتل یا کلکسیونر اصلی گزارش می شود. می تواند آنها را بازیابی کند. برای حذف این اثر یا نه. آنچه واضح است این است که مجسمه شیر چرچیل به گرانی میشل پرووست، رئیس انجمن تاریخی انتاریو نیست. البته هنوز جای خوشحالی دارد چرا که نگاتیو این اثر هنری در آرشیو ملی کانادا محفوظ است اما بنا به اراده هنرمند ناشر کپی منفی دیگری مجاز نیست و در صورت اصل اثری یافت نشد، به غیر از فتوکپی شیر قرن، تصویر اصلی روی دیوار هتل مسترد نخواهد شد.

هتلی که عکس های معروف کارش در آن نگهداری می شود همان مکانی است که عکاس و همسرش به مدت 18 سال در آن زندگی می کردند.آتلیه کارش تا سال 1992 در همان ساختمان هتل قرار داشت. هتل در مجموع 10 عدد پنج داشت. شش اثر هنری از کارس، از جمله پرتره معروف چرچیل، در گالری آن آویخته شده است.

بعد از اینکه متوجه شد سرقت در هتل صورت گرفته است، سایر قسمت های کار او برای محافظت بهتر به مکان امن تری منتقل شد و هتل در بیانیه ای سرقت اثر معروف او را شجاعت نامید.

عکس چرچیل تنها عکس قابل توجه آثار او برای تاریخ کانادا، بریتانیا و جهان نیست. او علاوه بر پرتره معروف چرچیل، از پرنسس الیزابت نیز عکاسی کرد.

تصویر شیر گرانبهای چرچیل روی اسکناس پنج پوندی

تصویر شیر گرانبهای چرچیل روی اسکناس پنج پوندی

روی اسکناس پنج پوندی عکسی وجود دارد.

یوسف کارش، عکاس پرتره، در استودیوی خود در اتاوا با پرتره ای که از پرنسس الیزابت در عکسی در 21 دسامبر 1988 خلق کرده است، نمایش داده می شود.

عکس شیران قرن چرچیل نه تنها به دلیل این که یک میراث هنری است بلکه به دلیل چاپ روی اسکناس های پنج پوندی ارزشمند است عکس این عکاس ارمنی ناگهان او را به شهرت رساند.در سراسر جهان.

ماجرای عکاسی یکی از مواردی است که آن را مهم کرده است: چرچیل در سفر به کانادا تمایلی به گرفتن عکس نداشت، پس از اصرار بر کار، حاضر شد تنها برای یک عکس جلوی دوربین خود بایستد. او برای گرفتن عکس یک قدم جلو رفت و سیگار را از روی لب های چرچیل برداشت و باعث خنده چرچیل شد و به او اجازه داد تا دو عکس بگیرد.

به جای عکس یادداشت کنید!

اکنون مشخص شده است که عکس روی دیوار هتل معروفی که مدت ها پیش آثار او را گذاشته بود در واقع جعلی بوده است، هتل به جای این عکس یک یادداشت روی دیوار گذاشته و در این مورد توضیح داده است.

دزدان هالیوود!

پس از کشف این که عکس چرچیل از دیوار هتلی که آثار کراش در آن نگهداری می شد به سرقت رفته است، به جای عکس جعلی، پرونده سرقت روی دیوار نصب شد.

یکی از راه‌های بازگرداندن یک اثر هنری به هتل، ارائه پاداشی برابر یا بیشتر از ارزش نقدی است. کار فیلمبرداری شد، کلکسیونر رسید. بعید است که این ارقام بتواند متولیان فعلی آن را در تحویل تصاویر توجیه کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا