اجتماعی

گوگل باز هم کارمندان معترض به رژیم صهیونیستی را اخراج کرد

به گزارش خبرنگار علمی و خبری سلام آنلاین؛ گوگل 28 کارمند خود را پس از پیوستن برخی به اعتراضات علیه قرارداد ابری این شرکت با رژیم صهیونیستی اخراج کرد.

شرکت ها در بیانیهاین.E گفت: «این بدن با کار سایر کارمندان مخالف است و دسترسی به آن را مسدود می کند.این.به تجهیزات ما در نقض آشکار اصولاین.نگرش ما کاملا غیرقابل قبول است».

گوگل اعلام کرده است که تحقیقات درباره افرادی که منجر به اخراج 28 کارمند شده اند را تکمیل کرده است و به تحقیقات و اقدامات لازم در صورت لزوم ادامه خواهد داد.

کارمندان Google که عضو این کمپین هستند. نه به تکنولوژی برای نژادپرستی» در بیانیه آمده استاین.منتشر شده در فروم متوسط، آنها چنین اقدامات انتقامی را اعلام کردند. کنجکاو و برخی از کارمندانی که در اعتراض روز سه شنبه در دفتر گوگل شرکت نکردند، قسمتی از کارمندان اخراج می شوند. در بخشی از بیانیه آنها آمده است: کارمندان گوگل حق اعتراض مسالمت آمیز دارند ایمز در مورد شرایط و شرایط کار.

معترضان اعلام کردنداین.و پروژه ها نیمبوس این کشور از توسعه تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی حمایت می کنداین.طبق قرارداد 1.2 میلیارد دلاری که در سال 2021 بسته می شود، خدمات گوگل و آمازوناین.محاسبات ابری را برای رژیم صهیونیستی فراهم می کنداین.انجام دادن.

اعتراض کارکنان گوگل یک پدیده است.این.جدید نیست. در سال 2018، کارمندان شرکت موفق شدند گوگل را مجبور به لغو قرارداد با ارتش ایالات متحده به نام Project Muon کنند..

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا