استان ها

گنجایش لیگ برتر ۸ تیم باکیفیت است

سلام آنلاین / اصفهان مربی والیبال مردان اصفهان ذوب آهن بعد از دور اول لیگ به کرونا گفت: “نمی توان فدراسیون را به این دلیل سرزنش کرد.” از آنجا که شرایط خوبی برای دیده شدن بازی و بسکتبال ایجاد کرده است پس از مدت ها ، من فکر می کنم اگر شرایط جدی در کشور وجود دارد ، خود بازیکنان باید مراقب باشند.

کیوان صادقی در گفت وگو با سلام آنلاین ، در مورد تصاحب مقدماتی لیگ برتر که در تهران برگزار می شود ، گفت: “به یک معنا ، مسابقه خوبی بود ، اما به دلیل برخی از بازیکنان می روند ، بستنی می گیرند ، ما نمی دانیم تحت چه شرایطی برای آنها اتفاق افتاده است و آنها در شهر خود یا در طول مسابقات بیمار شده اند.

“اوضاع در کرونا به قدری وخیم است که هیچ کس نمی تواند مقصر آن باشد و می توان فدراسیون و سازمان دهندگان لیگ برتر را مقصر دانست زیرا ما “مدتی از بازیکنان غافل شوید و آنها استراحت می کنند ، ممکن است بیمار شوند.” آره.

ذوب آهن گفت: “من معتقدم فدراسیون خیلی خوب عمل کرده است و ما پس از مدت ها دیدیم که برخی از بازیکنان بعد از بازی بیمار شده اند ، بازی و توپ را با دست پخش کرده ایم.” به خانه برگشته ، همه شهرها ، به ویژه اصفهان ، تهران و شهر صنایع دستی قرمز است. با این حال ، در طول مسابقات ، شرایط خوبی برای آزمایش ، نظارت و رعایت پروتکل و همچنین بحث در مورد ضد عفونی و ضد عفونی و کنترل بازیکنان توسط فدراسیون وجود دارد و نحوه انجام کارها قابل قبول است. به نظر من.

صادقی در مورد سطح کیفیت بازی گفت: در حال حاضر هندبال ما توانایی حضور 10 یا 12 تیم در لیگ برتر را ندارد و این واقعیتی است که باید به آن توجه کنیم. قرار دادن. اگر می خواهیم یک لیگ خوب و با کیفیت داشته باشیم ، فکر می کنم این تیم می تواند هشت تیم را در خود جای دهد و اکثر آن تیم ها مجبور به استفاده از بازیکنان ردیف دوم یا سوم می شوند که باید در ردیف اول بازی کنند.

“اگر به چهار تیم فعلی در گروه B و حدود دو تیم در گروه A نگاه کنید ، هفت تیم آخر کیفیت خوبی دارند و می توانند ادعا کنند که می توانند یک لیگ قوی و با کیفیت را ارائه دهند. زنده. ” پس از آن ، تفاوت های بسیاری وجود دارد.

وی گفت: “اگر حقیقت را می خواهید ، گروه B از تیمی که در آن هستیم بهتر است.” تیم های فولادیاک ، کرماندر ، دسات و تپ بسیار رقابتی هستند اما تقسیم بندی انجام شده است ، امیدوارم در دور بعدی که از هر تیم سه تیم به میدان می آیند ، تیم بسیار خوبی را شاهد باشیم.

ژو گفت: با توجه به بازگشت ، این مرحله از 11 نوامبر برگزار می شود ، ما باید این شرایط را بپذیریم و باید تیم و بازیکنان را آماده نگه داریم. در حال حاضر ، از 11 نوامبر گفته شده است. شروع می شود اما شرایط کرونا ممکن است در هر زمان تغییر کند و تاریخ مسابقه تغییر کند بنابراین ما نیز باید برنامه های خود را داشته باشیم تا بتوانیم در موقعیت بهتری نسبت به قبل باشیم و دوباره ظاهر شویم. . رها کردن.

وی افزود: بزرگترین ضعف و مشکل ما در این شرایط این است که یک بازیکن خوب حدود یک هفته قبل از بازی است و آزمون قبل از بازی او می تواند مثبت باشد و مجبور است بازی را در همان جایی که هست ترک کند. “بسیار بد ، به خصوص برای تیم.” در صورت استفاده از مهره ، در صورت از دست دادن مواد مغذی ، گروه آسیب خواهند دید.

وی افزود: “همه تیم ها برای این تاریخ برنامه ریزی می کنند. خدای نکرده بازیکنان تیم از صعود رنج نبرند. همان وضعیتی است که در کل کشور وجود دارد و ممکن است فرصت داشته باشیم. “شرایط بد یا شرایط بهتری که من ظرف یک ماه نمی دانم.” آینده به خصوص در زمستان خوب خواهد بود.

سدایی که گفته می شود قصد دور شدن از باشگاه را دارد گفت: “من واقعاً نمی دانم در این مورد چه بگویم ، اما در تیم ما دو جای خالی داریم.” ما اعلام کردیم و با یکی از بازیکنان آنها صحبت کردیم. کمک.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا