اجتماعی

هوشمند: مسئولیت قهرمان شدن یا نشدن تیم ها با نساجی نیست/ هدف ما ماندن در لیگ برتر است

هوشمن: قهرمانی یا قهرمانی بر عهده تیم است نه با نساجی، هدف ما ماندن در لیگ برتر است.

مدافع نساجی گفت: به نظر من قهرمان شدن یا نشدن یک تیم به عهده ما نیست.

امیرمحمد هوشمند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برتری نساجی مازندران مقابل تراکتورسازی و احیای شانس بقای نساجی در لیگ برتر گفت: بازی سخت و دشواری بود که با تراکتورسازی خوب انجام دادیم تیم.”

وی در خصوص نقش هواداران در پیروزی نسایی مقابل تراکتور و انتظارات در بازی خارج از خانه گفت: هواداران نساسی مایه دلگرمی بازیکنان ما هستند. ما باید تمام تلاش خود را برای شاد کردن مردم انجام دهیم. ما با جان و دل برای هواداران بازی خواهیم کرد و امیدوارم با 6 بازی باقی مانده با حمایت هواداران و تلاش بچه ها بتوانیم امتیازات کامل را کسب کنیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم. در این فصل شرایط به گونه ای پیش رفته که نساجی نباید در رده پانزدهم جدول باشد. این حق تیم ما و هواداران ما نیست. انشاالله با حمایت هوادارانمان دل آنها را شاد کنیم و آنچه را که لیاقتش را دارند به آنها بدهیم.

مدافع نساجی می گوید تیمش تا پایان فصل بازی سختی داشته است، به خصوص اینکه میزبان پرسپولیس و استقلال در تعیین عنوان قهرمانی لیگ برتر برای ما مهم است. روبروی ما. ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا امتیاز کامل را بگیریم. فکر نمی‌کنم قهرمان شدن یا نبردن مسئولیت ما باشد. تلاش ما این است که امتیازات کامل را برای تیم خود کسب کنیم. هر مسابقه برای ما مثل یک فینال است. ما باید تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز کامل انجام دهیم.

هوشمند درباره وضعیت روحی تیم نساجی پس از پیروزی مقابل تراکتور بیان کرد: خدا را شکر شرایط ما خیلی خوب است. بار عاطفی بر دوش ماست زیرا به نتایجی که می‌خواهیم نمی‌رسیم. 6-7 بازی اخیر از نظر فنی خوب هستیم، از نظر حریفانی که حریفان قدرتمندی هستند، بهتر هستیم و تراکتورسازی تیم خوبی است. هم آنها و هم ما می توانیم این بازی را ببریم. از نظر فنی، تیم ما چیزی کم ندارد و بار عاطفی ناشی از عدم نتیجه، ما را از رسیدن به نتایجی که می خواهیم باز می دارد. خدا را شکر از نظر معنوی همه چیز عالی است و باید خدا را شکر کرد.

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا