بین الملل

گلاسکوی اسکاتلند، میزبان صدها حامی مردم مظلوم فلسطین

بر اساس گزارش یکشنبه شب رسانه های بین المللی فاشیست ، صدها شخصیت مخالف رژیم سکایی در میدان جورج پلاس در گلاسگو اسکاتلند تجمع کردند و حمایت خود را از فلسطینیان نشان دادند.

به گزارش بی بی سی ، معترضین فریاد “فلسطین آزاد” را علیه رژیم اسرائیل فریاد زدند. وام اسکاتلندی ، عامر انور در توئیتی پیش از راهپیمایی گلاسگو نوشت: “هزاران نفر با خانواده های خود در میدان جورج برای اعتراض به نسل کشی فلسطین جمع شدند.”

حامیان فلسطینی نیز روزهای شنبه و یکشنبه در انگلیس و ایرلند تظاهرات کردند. هزاران نفر در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن حمله نظامی اسرائیل روز شنبه در لندن تجمع کردند. شرکت کنندگان در هاید پارک لندن تجمع کردند و خواستار “اقدام فوری دولت انگلیس” برای کمک به پایان دادن “جنایات” علیه فلسطینیان شدند. ساعاتی بعد جمعیت با فریاد “فلسطین آزاد” از هاید پارک به سمت سفارت اشغال شده فلسطین در لندن حرکت کردند.

هزاران نفر در روز شنبه توسط گروه هایی مانند “همبستگی با فلسطین” ، “دوستان اسد” ، “انجمن فلسطین انگلیس” ، “جنگ متحدین را متوقف کنید” ، “کمپین خلع سلاح هسته ای” و “انجمن مسلمانان” انگلیس “در لندن تجمع کردند. برگزار می شود.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در هفت روز حمله رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکنون 192 فلسطینی کشته شده اند که 58 کودک آنها هستند. در میان این شهدا 34 زن و بیش از 1200 فلسطینی بودند.

درگیری ها بین مبارزات فلسطین و رژیم سینهالی از روز دوشنبه 10 مه پس از پایان مبارزات تهران بر سر لزوم پایان دادن به تجاوزات رژیم در قدس و مسجد آسا آغاز شد. مقاومت فلسطین که حملات موشکی و موشکی جدیدی را علیه تل آویو ، عسقلان ، سدیروت ، اشدود و دیگر مناطق اطراف تل آویو بعد از ظهر شنبه انجام داد ، شب گذشته نیز به سمت مواضع رژیم صهیونیستی تیراندازی کرد.

پیام آخر /


دکمه بازگشت به بالا