بین الملل

صدها فلسطینی علیه سیاست اعدام‌ میدانی رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند

به گزارش خبرگزاری آنلاین سلام آنلاین ، صدها عرب که در سال 1948 در مناطق اشغالی زندگی می کنند ، اعتراض خود را نسبت به قتل یک جوان فلسطینی که توسط یک نگهبان در بیمارستان به ضرب گلوله کشته شده است. نزدیک تل آویو.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، معترضین برای محکوم کردن سیاست های اشغالگرانه علیه فلسطینی ها و سیاست اعدام در میدان مورد حمله پلیس اسرائیل به خیابان ها راه یافتند.

نیروهای اسرائیلی بمباران و حمله به جوانان فلسطینی ، تلاش کردند تا آنها را پراکنده کنند.

معترضین گفتند ، یک جوان فلسطینی ، مصطفی یونس ، چهارشنبه ، با وجود نیروهای امنیتی که برای یک شرکت خصوصی کار می کنند ، به راحتی توسط یک نگهبان بیمارستان در ورودی بیمارستان تل هاشمیر نزدیک تل آویو کشته شد. آنها رژیم حاکم هستند.

معترضین تأکید کردند که وضعیت در سرزمین های اشغالی می تواند به گونه ای باشد که هرکسی که اسلحه حمل کند می تواند فلسطینی ها را بدون اتهام یا اتهام و محکوم به قتل برساند. مانند ده ها اعدام میدانی دیگر علیه قدس ، که هزاران نفر یا شهرهای دیگر اشغالی را کشته اند ، این علاوه بر سایر اعدام های میدانی است که توسط شبه نظامیان انجام می شود. سینین و تیرانداز از خفا در کرانه باختری و نوار غزه.

احمد ال طیبی ، عضو عرب کنست ، که همچنین در این اعتراض شرکت کرده بود ، قتل یک جوان فلسطینی را جرم خواند و گفت: مصطفی یونس روز چهارشنبه در حال بحث و گفتگو با یک مرد در بیمارستان تل هاشومیر بود. دیروز. وقتی از بیمارستان بیرون آمد و داخل ماشینش شد ، یک نگهبان بیمارستان او را از ماشین بیرون کشید و هنگامی که جوانی برای محافظت از خود چاقو بیرون آورد ، سه نگهبان بیمارستان او را شلیک کردند.

پایان پیام /.

دکمه بازگشت به بالا