استان ها

کنسرسیوم تولید قطعات صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان راه‌اندازی شد/ ظرفیت‌هایی در خدمت جهش تولید

ظرفیت آزمایشگاه؛ 21 / خدمات تحقیقاتی کیاری در گفتگو با آنا:

خبرگزاري استان؛ دانشگاه آزاد اسلامی حدود 11000 آزمایشگاه و کارگاه و بیش از 147000 مرکز تخصصی ، 12 پژوهشکده و 125 مرکز تحقیقاتی در خدمات پژوهشی جامعه صنعتی دارد. مجموعه ای که برای هر نوع خدمات آزمایشگاهی به محققان و صنعتگران در سراسر ایران در قالب صحرا ساتا و آزمایشگاه های استاندارد شریک تهیه شده است.

بر این اساس ، ما در یک سری گزارشات و مباحث هدف ما معرفی و آگاهی از توانمندیهای خدمات عالی کشور به محققان ، پژوهشگران ، صنعتگران و … هستیم. در این شماره (21) و در گفتگویی با محمد مهدی قیصری ، رئیس آزمایشگاه و خدمات سمینار دانشگاه اسلامی اسحان اسد ، خدمات آزمایشگاهی ، کارگاه ها و ظرفیت های تحقیقاتی این دانشگاه معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

980 عنوان آزمایشگاه و کارگاه ارائه شده است

برقراری روابط صنعت و دانشگاه در مرکز آزمایشگاه و مرکز تحقیقات کرمان

محصول ضد خوردگی “نانوبوت نقره ای مبتنی بر آب” در انتظار تصویب اداره غذا و دارو است

کاشیما در گفتگو با خبرنگاران از گروه کانا خبرگزاری آنا درباره آزمایشگاه و کارگاه ظرفیت دانشگاه اسلامی واحد اصفهان اصفهان ، تأیید کرد که یک آزمایشگاه شیمی شایسته و پیشرفته در واحد دانشگاه اصفهان (Korasahan) و Sahaza ، که توانایی ایجاد درآمد از صنایع مرتبط مانند صنایع غذایی و شیمیایی را دارند. و پتروشیمی نیز وجود دارد.

وی افزود: کارگاههای آموزشی ماشین آلات (تولید و تولید) در دانشگاه تیران ، خمینی شهر ، مجلسی-مبارکه ، لنجان ، دهاگان و گلپایگان نیز با پایان اتحاد تولید ایجاد می شود. قطعات یدکی در صنعت و تکمیل تفاهم نامه های لازم. در کازان زیرا وجود دارد مرکز تحقیقات فرش در این واحد دانشگاه درگیر صنایع وابسته است.

آزمایشگاه و کارگاه شعبه اصفهان

مدیر آزمایشگاه و خدمات کارگاهی دانشگاه اسلامی واحد آزاد استان اصفهان اضافه کرد: کارگاههای آموزشی مهندسی عمران نوین در بتن ، هندسه و راهها در دانشگاه اصفهان (قراسان) ، کازان ، قمینی صحایی در حال انجام است. داگان و لنین. آنها با اداره راه و شهرسازی شهر خود همکاری می کنند.

کسیری در مورد شاخص و ابزارهای آزمایشگاهی دانشگاه اسلامی اسد گفت: کروموزوم ، کروموزوم ، گاز (GC) ، کروموزوم مایع (SPP) ، الکترومغناطیس – کاتالیزور مغناطیسی (GC-MS) ، جذب اتمی (AAS) ، انتشار اتمی (AAS). IPS) برش CSL ، انحراف CSL و غیره برای مهندسی شیمی و علوم و تجهیزات مربوط به دوام بتن ، الکترونیک ، هندسه و آبیاری و غیره در زمینه مهندسی عمران در این دانشگاه برای تخصص فعال هستند. شیمی در همه رشته ها ، رشته های مهندسی کشاورزی و مهندسی نیز استفاده می شود.

ایجاد کارگاه مروری برای گسترش دانش آزمایشگاهی

آزمایشگاه و کارگاه شعبه اصفهان

وی اظهار داشت: واحدهای هانشگاه دانشگاه اصفهان (کرازاگان) ، کازان ، قمی ، ساسکاچوان و سحرزا شرکای استاندارد استان هستند و دانشگاه اسداله اسلامی اصفهان دارای مجوزهای ملی است. برای گسترش آزمایشگاه و دانش علمی دانشگاه اسد اسلامی اصفهان نیز کارگاه هایی برای بهبود و تعیین استاندارد آزمایشگاه ISII 172525 در برخی واحدهای دانشگاهی استان برگزار کرده ایم.

رئیس گروه آزمایشگاه و خدمات علمی حوزه علمیه اسد دانشگاه اصفهان اظهار داشت: به منظور رعایت دستورات رهبران ارشد در مورد الزامات برنامه ریزی در زمینه های مختلف از جمله سازمان پارلمانی و مراکز تحقیقاتی ، دستگاه قضایی بسیاری از گروه های دانش و جوانان ، مبتکران. و فعالیتهای فعال در واحد دانشگاهی استان اصفهان در حال برنامه ریزی ، اجرا و ایجاد است.

قیصری توضیح داد: آزمایشگاه های شیمی در واحدهای دانشگاه اصفهان (خوراسگان) و دانشگاه شهرضا تست های کنترل کیفیت مورد نیاز توسط واحدهای تولیدی از جمله مواد غذایی ، دارویی ، سموم دفع آفات ، فلزات و اتحاد تولید بین واحدهای دانشگاه تیران را انجام می دهند. خمینی شهر. مجلسی – مبارکه ، لنجان ، دهقان و گلپایگان در حال توسعه هستند که با افزودن تجهیزات می توان قطعاتی را برای صنایع کوچک و بزرگ مانند کارخانه های فولادی ساخت. و غیره. فرش کاسان همچنین خدمات فنی ویژه ای را به کارخانه ها و کارخانه های فرش استان ارائه می دهد و دارای مجوز از شرکای استاندارد استان است که همگی با دستیابی به پیشرفت تولید سازگار هستند.

آزمایشگاه و کارگاه شعبه اصفهان

وی خاطرنشان کرد: تمام دانشگاه های اصفهان از نظر حضور آزمایشگاه های ساها در حد قابل قبول هستند. آزمایشگاههای SATA در چندین واحد آکادمیک قرار دارند و سایر واحدهای دانشگاهی در تلاشند تا آزمایشگاه های SATA را تاسیس کنند.

رئیس آزمایشگاه و خدمات سمینار دانشگاه اسلامی اصفهان اصفهان با بیان اقدامات پیشگیرانه این دانشگاه در مبارزه با تاج گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه مربوط به تولید محصولات بهداشتی برای مبارزه با جسد دانشگاه اسلامی اسد است. Isarasan) در تولید و توزیع موفقیت آمیز بوده است. ماشین ظرفشویی نصب شد و شعبه اذر دانشگاه اسلامی صحرا نیز در حال تولید و توزیع مقادیر زیادی از مواد شیمیایی سمی بود. هر دو واحد عضو شبکه آزمایشگاههای علوم و فناوری هستند.

انتهای پیام / 4112/4062 /

دکمه بازگشت به بالا