حوادث

کشف بیش از ۲۶تن موادمخدر در پایتخت/ جمع‌آوری ۴۱ هزار معتاد متجاهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نهران از کشف بیش از 26 تن انواع مواد مخدر در پایتخت خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت وگو با سلام آنلاینوی در مورد عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایتخت در سال 1999 ، وی گفت ، “سال گذشته ، همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر ناگا همکاری خود را با پلیس تخصصی استان و فرماندهی انتظامی آغاز کردند. سایر موارد در دستور کار و اطلاعات اشرافی در بازرگانان در حال مرگ.

وی گفت: براساس این اقدامات ، ما در مقایسه با سال 1998 شاهد افزایش 18 درصدی كشف مواد مخدر بوده ایم و بیش از 26 تن مواد مخدر را پیدا و ضبط كرده ایم. تعداد کشفیات داروی هاری 18 درصد بیشتر از سال 1998 است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ، تهیرا گفت: “ما در مقایسه با سال 1998 شاهد 25 درصد افزایش در تعداد دستگیری قاچاقچیان بوده ایم.”

حسن وان در مورد جذب معتادان متجاهر گفت: در بحث معتادان ، ما نزدیک به 41000 نفر را در تهران جمع کرده ایم که برخی از آنها چندین بار فراخوانده شده و به دلایلی مانند قدیمی ، برخی بیماری های عفونی توقیف شده اند. و غیره. پذیرفته شده است

به گفته وی ، فعالیت پلیس مبارزه با مواد مخدر تا سال 1400 ادامه دارد و توسط قاچاقچیان مواد مخدر ، قاچاقچیان و سایر جرایم مرتبط با مواد مخدر جدی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا